Gå til innhold

Hva skal man kjøpe på tax-freen i sommer jenter?

Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det mange som reiser på ferie..og taxfree'n venter!!! HURRA! Hva skal man kjøpe på taxfree'n i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lise-Lotte

Jeg skal kjøpe masse kosmetikk, nye solbriller og diverse hudpleie. Elsker å fylle opp kosmetikkvesken skikkelig hvert år ...

Ellers skal jeg kjøpe litt vin ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thalassa

jeg skal bare fylle på "lageret", med de faste tingene jeg bruker, mascara og concealer penn fra lancome. Ellers har helena rubinstein noen bra mascaraer som jeg har brukt tidligere.

Har lyst på en ny parfyme også men får ikke bestemt meg for hvem jeg skal velge.. vil ha en lett sommerduft denne gang siden jeg har brukt veldig søte, godteri aktige parfymer tidligere. Luktet på Lovely, men vet ikke helt.. litt mye liljekonval kanskje

:icon_neutral:

Men finner nok uansett en hel masse annet som jeg egentlig ikke trenger regner jeg med! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solkrem

Hudpleie fra f.eks. Clarins (nattkremen er lovely)

Chanel-øyenskyggekvartetter

Biotherm bodylotion i gigantisk flaske

Luksuriøse dusjsåper. Dette er en luksus man ikke alltid kan unne seg til fullpris.. men sååå deilig å ha en velduftende og eksklusiv såpe i dusjen om morgenen! :) F.eks. Biotherm sin, eller en fra en parfymeserie. Eller Clarins Eau Dynamisante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe ny parfyme, men aner ikke hvilken? Synes slikt er kjempevanskelig.

Lyst på noe litt lett og sommerlig.

Stemmer det ikke at de har MAC på Kastrup? De hadde iallfall det før, noen som vet om de fortsatt har? Det er i så fall mitt tips, øyeskygger fra MAC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skal kjøpe et sånt skrin med fire øyenskygger i, enten fra Guerlain eller Chanel. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

kjøper dere på taxfree'n i norge eller i utlandet? tenker da spes på london og syden(tyrkia,spania,hellas).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe ny parfyme, men aner ikke hvilken? Synes slikt er kjempevanskelig.

Lyst på noe litt lett og sommerlig.

Stemmer det ikke at de har MAC på Kastrup? De hadde iallfall det før, noen som vet om de fortsatt har? Det er i så fall mitt tips, øyeskygger fra MAC.

Jepp, de har MAC på Kastrup.

Parfymeforslag:

*Hermes Un Jardin Sur Le Nil

*Lancome Miracle (for noen år siden hadde "alle" den, nå er det ingen som bruker den! Men den er jo kjempefin!)

*Clinique Happy To Be

*Cacharel Amor Amor (finnes sommervariant av den)

*cK one summer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dagensdiva_*

jippi reiser imorgen ...eller om 3 timer drar jg..here i come states..skal skrive til dere mens jeg er der:) Dagensdiva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dagendiva

jipppi.har naa sovet 10 timer etter 12 timer fra paris..utslitttt...idag skal jeg ut aa kjore..kjempe deilig vaer her..sol sol sol....I LOVE LAAAAAA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Var på taxfree i går, og kjøpte et øyenskyggeskrin med 4 skygger fra Chanel som heter 59 Gold rush. Fargene var i gyldne og brune og lyserosa og korallfargede toner. Det var sånn "one shot"-produkt eller hva det nå heter (dvs det kommer bare ut denne sesongen). Valget sto mellom dette skrinet og det skrinet som het Spices, men jeg synes dette var litt finere (pluss litt mer "eksklusivt" siden det bare selges denne sesongen). Så det anbefaler jeg til de som skal på taxfreen på Gardermoen! :) Hilsen døgnvill gjest med jetlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe 2 "skrin" med 4 chanel-øyeskygger.. To turkise øyeskygger fra Elisabeth Arden og YSL.. Dior leppestift, Estee Lauder lipgloss og en vannfast Guerlain mascara :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Ah, jeg skal ta svenskebåten om bare få dager! :):)

Kanskje de har noe supertilbud jeg kan benytte meg av,men ellers så blir det mye av det samme jeg kjøper hver gang.

¤ Dyr maskara fra HR, Lancome eller Dior(kjøper vanligvis billigere her hjemme)

¤ Parfyme

¤ Så er det sikkert alltid noen kit med bodylotion,deo og dusjsåpe(håper jeg finner noe fra Biotherm)

¤ Lipgloss/balm fra Biotherm og Clarins(kjøper ikke så dyr leppeglans hjemme)

¤ Så trenger jeg nytt solpudder- har tenkt å prøve noe nytt,kanskje Dior.

Ellers så blir det en av mine to favoritter; Chanel eller Guerlain.

Jeg gleeeeeeeeder meg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...