Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har en litt merkelig fasong på kroppen; veldig smal overkropp og bred underkropp Jeg bruker xtra small i gensere og 38/40 i bukser Hvilke øvelser bør jeg gjøre for å få vekk fettet fra underkroppen og samtidig få trent overkroppen litt? Veldig takknemlig for svar!
Gjest Thalassa Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 jaaaAAA! alt det FETTET!!! 38/40.... neida, men skjønner at det er litt kjipt å bruke forskjellig størrelse på f.eks på bikini over og underdel. Det er vel bare å sette i gang med styrke trening det da.. men jenter er jo gjerne litt større nede enn oppe da, ikke så unormalt det. fitness øvelser øv med håndtler litt fakta om styrke
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Takk for svar! Mente ikke at jeg var feit, men i forhold til den tynne, spinkle overkroppen min ser det ikke så bra ut. Men at det er noen kilo jeg kan bli kvitt vet jeg. Brukte nemlig str 34 i bukser før...
Cognizance Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Du kan ikke punktslanke. Trener du styrke på bein, få du mer muskler der og kombinert med fettfordelinga di blir det ... ikke bedre i alle fall. Så ... Trene styrke på overkropp rygg, mage, bryst, armer. Og kansje pilates-lignende øvelser også. For å få synlig resultat må du trene lenge, mye og målbevisst, og ha riktig kosthold. Jeg personlig liker godt at kvinner har ... brei hofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå