Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Spurte kjæresten min i går om han så en framtid sammen med meg. Ikke pga. at jeg føler vi sliter, men bare for å spørre liksom.

Han sa: "Jeg ser ikke en framtid med noen (altså, mener at det ikke er noe galt med meg?). Tar ting som det kommer. Er vi ment for hverandre, så er vi det....".

Hva mener dere om utsagnet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Det er vel et ærlig svar?

Tenker at han er den typen som ikke tenker så lang fram i tiden, og ikke tenker så veldig på hvordan livet hans vil være mange år framover.

Skrevet

enig m forrige innlegg

Skrevet

Personlig synes det er bedre med et ærlig svar enn svar à la "ja, selvfølgelig kjære! Vi skal helt sikkert være sammen resten av livet". Det blir bare svada for min del...

Jeg synes det virker som om han håper på en fremtid med deg, ut fra det han skriver, men at han er realistisk og ikke lover ting man ikke kan love.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg gjetter at kjæresten din er fhv ung og er i en fase av livet sitt hvor han er mer opptatt av andre ting enn hus, hjem, kone, barn osv.

Gjest Godjenta79
Skrevet

Høres akkurat som noe jeg ville sagt til samboeren min og han til meg også for den saks skyld, så ville ikke lagt noe mer i det :)

Gjest Gjest
Skrevet

"Jeg ser ikke en framtid med noen" er absolutt ikke noe jeg hadde sagt til kjæresten min! Er man virkelig glad i personen så er det jo klart at man ønsker at det skal vare. Kan likevel legge til at for å være litt realistisk så er det ikke så stor sannsynlighet for det, og heller tar ting som det kommer.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kommer HELT an på hvor gamle dere (hvor gammel han) er.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg er 19 og han er 21.

Gjest Pancake
Skrevet

Å herregud.. Bli voksen, jente. At det går an.

Skrevet

:)

Du er jo så ung og det er mange ting som forandrer seg i et langt liv.

Har selv trodd på den store kjærligheten.

Men tror livet byr på mange feilskjær.

Han er nok realistisk og tar livet som det kommer.

Lev mens du kan og planlegg ikke ennu,noe fast. :klem:

LYKKE TIL!

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er vel et ærlig svar?

Tenker at han er den typen som ikke tenker så lang fram i tiden, og ikke tenker så veldig på hvordan livet hans vil være mange år framover.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...