Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Spurte kjæresten min i går om han så en framtid sammen med meg. Ikke pga. at jeg føler vi sliter, men bare for å spørre liksom. Han sa: "Jeg ser ikke en framtid med noen (altså, mener at det ikke er noe galt med meg?). Tar ting som det kommer. Er vi ment for hverandre, så er vi det....". Hva mener dere om utsagnet?
Gjest Catwoman Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Det er vel et ærlig svar? Tenker at han er den typen som ikke tenker så lang fram i tiden, og ikke tenker så veldig på hvordan livet hans vil være mange år framover.
brumma* Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Personlig synes det er bedre med et ærlig svar enn svar à la "ja, selvfølgelig kjære! Vi skal helt sikkert være sammen resten av livet". Det blir bare svada for min del... Jeg synes det virker som om han håper på en fremtid med deg, ut fra det han skriver, men at han er realistisk og ikke lover ting man ikke kan love.
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Jeg gjetter at kjæresten din er fhv ung og er i en fase av livet sitt hvor han er mer opptatt av andre ting enn hus, hjem, kone, barn osv.
Gjest Godjenta79 Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Høres akkurat som noe jeg ville sagt til samboeren min og han til meg også for den saks skyld, så ville ikke lagt noe mer i det
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 "Jeg ser ikke en framtid med noen" er absolutt ikke noe jeg hadde sagt til kjæresten min! Er man virkelig glad i personen så er det jo klart at man ønsker at det skal vare. Kan likevel legge til at for å være litt realistisk så er det ikke så stor sannsynlighet for det, og heller tar ting som det kommer.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #9 Skrevet 3. juni 2006 Kommer HELT an på hvor gamle dere (hvor gammel han) er.
Gjest Pancake Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Å herregud.. Bli voksen, jente. At det går an.
Kvitil Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 Du er jo så ung og det er mange ting som forandrer seg i et langt liv. Har selv trodd på den store kjærligheten. Men tror livet byr på mange feilskjær. Han er nok realistisk og tar livet som det kommer. Lev mens du kan og planlegg ikke ennu,noe fast. LYKKE TIL!
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 Det er vel et ærlig svar? Tenker at han er den typen som ikke tenker så lang fram i tiden, og ikke tenker så veldig på hvordan livet hans vil være mange år framover. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå