Gå til innhold

menn til frisør på dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_laika_*
Skrevet

hvor vanlig er det at mannen går til frisør på dagen?

han og sønnen vår skla klippe seg noen dager før... og vil i tilegg en tur til frisøren på dagen vår... siden han har så lite hår så synest jeg nesten det er bortkastet penger.. hva skal deres kommende menn gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje ikke så veldig vanlig. Min man var og klippet håret et par dager før vi giftet oss, og ordnet det selv på dagen. Men nå har han en kort, lettstelt sveis.

Jeg tror allikevel ikke jeg hadde kommet med innvendinger hvis min mann absolutt ville gå til frisør på dagen. Synes han det er vanskelig å ordne håret, og ønsker hjelp til å ta seg best mulig ut bør man respektere det. Summen mennene bruker på pleie av seg selv før bryllupet er vel stort sett betraktelig mindre enn hva damene bruker.

Skrevet

Min mann klippet seg noen dager før bryllupet, og var til frisør på selve dagen. Men han hadde en litt lang (ikke langt hår altså, en 3-4 cm...), litt rufsete klipp. Noen av de eldre tantene lurte på om han ikke skulle gre seg på bryllupsdagen sin :ler:

Skrevet

Det er nok litt forskjellig. Kommer jo an på sveisen etc. Vet at iallfall mange menn jeg kjenner foretrekker å la håret vokse litt så det ikke ser så nyklippet ut akkurat på dagen. Men noen går kanskje for å sveise det litt opp sånn som oss jenter. Evt også barbere seg..

Gjest Gjest
Skrevet

Det er kanskje en greit måte for dem å ha noe å gjøre tidligere på dagen? Bruden bruker jo lang tid på å pynte seg, og man skal jo gjøre noe før den store begivenheten. Og mannfolka fortjener også litt luksus.

Skrevet

Min skal til frisøren dagen før eller samme dag. Mest sannsynlig samme dag. Men han har ikke så veldig lite hår akkurat. Han skal klippe seg en kul frisyre :)

Skrevet

Mannen min var og klipte seg noen dager før bryllupet, men når han leverte meg hos frisøren så ble han med inn og frisøren rufset til håret med litt voks.

Skrevet
Min skal til frisøren dagen før eller samme dag. Mest sannsynlig samme dag. Men han har ikke så veldig lite hår akkurat. Han skal klippe seg en kul frisyre :)

Samme her! :enig:

Er vel mer følelsen av å være ekstra fin, enn hva frisøren egentlig gjør som er poenget. Når går en mann til frisøren for å style håret? ALDRI! Så det er kanskje en ekstra spesiell ting å gjøre, på en ekstra spesiel dag?

Og med tanke på hvor mange kroner som allerede blir blåst av, bør mannen også få lov til å fiffe seg litt opp. Koster jo adskillig mindre for menn å gå til frisøren, enn hva det gjør for oss jenter! I hvertfall for sånne som meg som har en del hår! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

min mann m forlover var hos barberer. fikk massasje, barberin og hårstealing - var virkelig verdt penga syntes han

Skrevet

Min mann klippet seg et par dager før bryllupet, på dagen fikk han hjelp av søsteren sin til ordne det fint med voks og sånt.

Hadde han hatt lyst til å gå til frisør den dagen, skulle han gjerne fått lov til det. Once in a lifetime!!

Skrevet

Beskjeden jeg fikk av min frisør var å stusse håret en uke eller to før dagen. Jeg klarer å dytte litt voks i håret på egenhånd, så jeg droppet frisør på dagen. Håret skal i alle fall ikke klippes samme dag da det visstnok ser penere ut om det får voks bittelitt etter klipping

Skrevet

Litt avsporing: noen som vet om de barberer også på vanlig frisørsalonger? Min kjære har nemlig en tynn stripe med skjegg fra øre til øre hvis dere skjønner :)

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig skal mannen min og til frisøren!!!

Det syns jeg da han har fortjent like mye som meg.

Han har kort hår, men er alltid så fin når han kommer fra frisøren!

Han som ville det selv ja. Forloveren og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...