Tulipan Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Hei!! Noen som opplever det samme??? Etter at jeg begynte å amme for 2uker siden, har jeg begynt å svette som en gal om nettene. Ikke alle netter er like ille, mem som regel så må jeg skifte t-skjorte en gang i løpet av natten. Noen som opplever/har opplevd det samme????
Gjest Thalassa Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 jeg har ikke barn osv men husker mamma nevnte hun hadde samme problem når hun fikk barn tidligere og da brukte hun rosevann/ rosa vann som hun kjøpte på apoteket tror jeg det var.
Miss Marple Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Jeg svetter også mye mer nå som jeg har fått barn og ammer, enn tidligere. Ikke bare om natta, men om dagen også. Ikke noe gøy...
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Det er kanskje vanlig, for sist jeg møtte en gift mann med familie, sa han blant annet at "konen svetter så mye" og hvor ekkelt det var. Glad jeg ikke har barn! Kanskje deodoranter fra apoteket uten parfyme hjelper?
Tusenfryd Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Melkesvette, kalte jeg det, og det er helt vanlig i følge jordmor og helsesøster. Når tanken er full, svetter du. Så hvis det er veldig plagsomt, kan det hjelpe å få ungen til å spise litt, eller at du pumper deg tom. Det verste gir seg etterhvert.
Sovesmurf Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Jeg svettet noe helt voldsomt når jeg begynte å amme. Ammet mer eller mindre døgnet rundt, og svettet som en gris. Har aldri hatt det problemet før, men nå luktet det skikkelig dårlig svette av meg. Fysj og fysj.... Nå er det flere måneder siden jeg sluttet å amme. Men mener å huske at det med den voldsomme svettingen ga seg etter noen måneder, slik at det siste halvåret med amming tror jeg ikke det var så ille. Nå er i all fall ting normale igjen. Alt mulig man skal gjennom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå