yvoesp Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Tenkte over det her en dag. Jeg er hjemmeværende p.g.a. sykdom og vil være det i mange mange år fremover. Mannen min jobber mye både fra morgen til sen kveld. De jeg dermed "treffer" i løpet av dagen er barna mine og ev. folk når jeg handler inn mat osv. Hva gjør jeg med utseendet (foruten dusjing)? Daglig: behagelige klær (ofte med en malingsflekk på...), deo, parfyme og bodylotion. Øredobber og som oftest håret i en hestehale. Fest: finklær (som oftest mix og match), deo, parfyme, sminke generelt, gjerne krøller i håret, smykke osv. Burde jeg skjerpe meg? Jeg burde vel kanskje piffet meg litt opp for mannen min til daglig og ikke bare for alle andre når man er på fest eller i selskap? Eller kanskje rettere sagt: gjøre det for meg selv og selvtilliten? Poeng? Vet ikke egentlig Hva gjør dere?
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Jeg er også hjemme og kler med noen ganger i dasseklær og andre ganger mer pent, alt etter humør, dagsform og hva jeg skal gjøre. Om du bør skjerpe deg? Hvis du føler for det selv så, men det er ikke noe i veien med å gå i behgelige klær heller.
Millis Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Jeg er hjemme med en to ukers gammel baby og dvs at jeg ikke har passet vanlige klær på en stund og heller ikke enda.. Jeg gikk til investering av PENT behagelig tøy. Sminker meg og dusjer daglig. ^ Jeg vet ihvertfall at IKKE jeg hadde likt om mannen dasset rundt hjemme!! Man skal jo ha noe fint å hvile øynene på! Og av respekt for hverandre, pynt dere litt i hverdagen. Det skal så bittelite til....! Jeg må ærlig innrømme at jeg irriterer meg litt over folk som ikke "gidder", eller ser ut som de ikke "gidder". Så godt gjort å spørre!! Lykke til! Håper du hiver malingsflekktøyet eller bruker det i situasjoner det hører hjemme! Og kanskje hiver på deg litt mascara og litt fresht solpudder.....
Gjest synseren Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Noen dager, som idag har jeg ikke pyntet meg i det hele tatt. Har dasset rundt uten sminke og i joggedressen. Det kommer av at jeg bare har vært hjemme og gjort rent huset idag og så ingen grunn til å pynte meg. Andre ganger pynter jeg meg hvis jeg skal ut blandt folk. Liker å se skikkelig ut når jeg er ute blandt folk.
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har vært mye hjemme de siste årene; vært sykemeldt en god stund og deretter vært deltidsstudent med få timer i uken. De fleste dagene jeg går hjemme så tar jeg på meg behagelig tøy, men nå bor ikke jeg med kjæresten min da; hadde sikkert hatt et ønske om å se litt bedre ut som jeg bodde med kjæresten min. Syns du skal ha på deg det du vil ha på deg jeg! Kanskje gå til investering av en kosedress eller lignende som ser litt ok ut? For din egen skyld?
Gjest StoreSky Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Jeg er også mye hjemme pga sykdom. Men sminker meg og dusjer meg. Dessuten så prøver jeg å møte venner sånn innimellom. Hva du gjør er opp til deg, men JEG føler meg bedre av å stelle meg slik jeg alltid gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå