Gjest Cristoph Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Etter å ha smuglest litt i denne boka hos ei venninne så må jeg si jeg fikk meg en god latter. Fyren har rett i noe, men ikke mye. Det meste er bullshit og dere kan spare dere kronene. Er man i et begynnende forhold kan også følelsene vokse. Så ikke avkapp en fyr eller ei dame etter noen dumme amerikanske datingregler. Her er det bare noen som er ute etter å tjene penger. Og kjære damer, her en til dere først, men slutt nå og skriv: "Han er ikke interessert" i hver eneste tråd hvor noen spør om råd. Det er mye svada der. Endret 3. juni 2006 av Cristoph Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Hehe, pleier å være mye bullshit i de der datingbøkene. Nytter ikke å sette opp oppskrifter og regler for dating, man må ha antenner, evner og erfaringer selv. Har man ikke det, er man dessverre rimelig fucked - og å følge slike bøker religiøst vil ikke hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg har en liten regel at jeg ikke leser slike bøker. det meste er som regel uansett bare svada, og vil bare gjøre en paranoid =p jeg klarer selv å merke om gutten ikke er interessert, eller det motsatte... det kalles å følge med, plukke opp signaler, whatever. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 Slike bøker holder jeg meg unna. Jeg tror jeg hadde merket om en fyr var interessert eller ikke. Blir jo helt paranoid om man skal lese alle disse bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Må innrømme at jeg knapt nok vet at slike bøker finnes.. Så sannsynligheten for at jeg leser den er vel særdeles liten, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniela Skrevet 6. juni 2006 #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Når jeg var gjest her inne så så jeg flere brukere som slang ut kommentarer - les boken han er ikke interessert også videre. Utrolig slitsomt at brukere må holde på sånn. Og hvor påvirket går det an å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 7. juni 2006 #7 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg tenker at de som evt. følger sånne bøker må bli utrolig følelsesløse og kyniske etter hvert! Når de bare går og tenker på regler og normer istedet for hva de faktisk vil og føler er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #8 Del Skrevet 5. august 2006 Nå er jeg ikke singel da.. men da jeg så denne forfatteren sitte å gi råd på oprah show - synes det var mye bullshit - ble jeg nysgjerrig å kjøpte boka. Jeg fikk meg en god latter ja... men hjelpe meg så mye dumme råd. Og iflg den boka så var han visst aldri interessert heller..... nei det var ikke mye sannhet der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #9 Del Skrevet 6. august 2006 - ble jeg nysgjerrig å kjøpte boka. Jeg fikk meg en god latter ja... men hjelpe meg så mye dumme råd. ← Men forfatteren ler nok av deg også, siden du kjøpte boka hans og han ble enda litt rikere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #10 Del Skrevet 7. august 2006 Får jeg problemer i kjærlighetslivet leser jeg helst noe med Helge Ingstad eller rett og slett Donald Duck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #11 Del Skrevet 7. august 2006 Etter å ha smuglest litt i denne boka hos ei venninne så må jeg si jeg fikk meg en god latter. Fyren har rett i noe, men ikke mye. Det meste er bullshit og dere kan spare dere kronene. Er man i et begynnende forhold kan også følelsene vokse. Så ikke avkapp en fyr eller ei dame etter noen dumme amerikanske datingregler. Her er det bare noen som er ute etter å tjene penger. Og kjære damer, her en til dere først, men slutt nå og skriv: "Han er ikke interessert" i hver eneste tråd hvor noen spør om råd. Det er mye svada der. ← Dette var utrolig godt å høre fra en mann!! Man må jo bli helt tullete av alle "reglene" man MÅ følge nå. Og alt om hva som skremmer/ikke skremmer mannen. Jeg tror og at de aller fleste menn, er som oss kvinner - med de samme tankene rundt et gryende forhold. Jeg tror ikke alle sammen er så kyniske og kalkulerende som media vil ha det til. Og ja, som en over her sa - det blir så kaldt, kynisk og følelseskaldt å skulle følge alle slags regler når det kommer til FØLELSER. Bedre å følge sin egen magefølelse og håpe i det minste på at begge parter kan være ærlige om hva de føler, og ha spillerom nok til å kunne si det. til deg cristoph, for å gi oss jenter et ørlite håp om at vi faktisk kan skjønne dere, UTEN å ha kjøpt et helt bibliotek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 7. august 2006 #12 Del Skrevet 7. august 2006 Får jeg problemer i kjærlighetslivet leser jeg helst noe med Helge Ingstad eller rett og slett Donald Duck. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 7. august 2006 #13 Del Skrevet 7. august 2006 Hehe. takk takk Gjest: 22:06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #14 Del Skrevet 11. august 2006 Men forfatteren ler nok av deg også, siden du kjøpte boka hans og han ble enda litt rikere ← Kjøpte den på billigsalg.. og jeg ville gjerne le litt! For den boka er jo utrolig morsom da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #15 Del Skrevet 12. august 2006 Kjøpte den på billigsalg.. og jeg ville gjerne le litt! For den boka er jo utrolig morsom da ← Ok, da var det ikke så dumt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. august 2006 #16 Del Skrevet 17. august 2006 Tror nok aldri jeg kommer til å kjøpe lignende bøker nei. Sånt blir jeg bare deprimert av å lese. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #17 Del Skrevet 17. august 2006 Nja...jeg er ikke helt enig med deg, trådstarter. Boken er skrevet ut fra amerikanske og vestlige forhold. Der er det vanlig og forventet at mannen er den som tar initiativene. I Norge er det så mange late, passive og treige menn, så det er klart de samme "reglene" ikke kan overføres hit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå