Gjest eline27 Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Hei!! Min venninne reiste som au-pair bort til en mann fra Norge, bosatt i Spania for å passe hans 3 barn for 6 månter siden. Han er separert og kona bor hjemme i Norge. Min venninne har reist utenlands før (hun er veldig vinglete og reiser ofte vekk når hun får personlige problemer) og har sagt hun skulle være borte da i flere år men har kommet hjem etter få månter. nå der i mot bor hun hos denne mannen i spania. hun har sagt hun skal være der i 2 år og det ser jammen meg ut som om hun blir der også. noe skurrer her. hun har fått førerkort og bil av denne mannen. hun har også fått resie til seg selv og "oss" (hennes venninner) til hawaii, malta og Paris. Alt på hans bekostning. vår tredje venninne drar nedover nå om 1 månte for å besøke henne og for å bli med på rund-reise på Hawaii. Jeg har vurdert å reise nedover å bli med til Paris men jeg vet ikke om jeg vil siden jeg rett og slett mistenker henne for å ha et seksuelt forhold til denne mannen. Hun skal jo passe barn men hun sitter hele tiden på MSN. Hun ringer meg ofte på hvilken som helst dag og er full. hun har tidligere (og gjør fortsatt) levd et veldig utsvevende seksualliv. Grunnen til at jeg ikke vil dra og besøke henne er at jeg ikke vil bli med på noen reise som MULIGENS kan være betalt av en hun rett og slett prostituerer seg for. Min venninne har alltid vært en golddigger (gullgraver) og denne mannen har visst nok litt med penger. dette har hun skrytt av flere ganger og hun innrømmer at hun vil ha menn med penger. Hun kommer ofte inn på MSN og forteller meg hva han har gitt henne og tilbyr meg reiser og den slags. er min venninne en au pair prostituert? noen ganger lurer jeg på om hun er en au pair i det hele tatt. hun forteller aldri om barna. kun om gavene, reisene og om han mannen, men hun holder litt igjen om han mannen når jeg spør.
Gjest Piper Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Du får spørre henne da om hun prostituerer seg, for det er da ingen her inne som kan vite det.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Det er faktisk ikke hverken galt. eller umoralsk, å bli tiltrukket av en mann med penger.
Gjest Cristoph Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Det er faktisk ikke hverken galt. eller umoralsk, å bli tiltrukket av en mann med penger. ← ikke? jeg har mye penger (pr min definisjon i hvertfall) og jeg vil ikke ha ei dame som vil ha meg på grunn av penga. syns denne aupair greia til venninna di høres litt suspekt ut ja. men hva vet jeg?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Du høres ikke ut som en venninne av HENNE i alle fall. I så fall hadde du driti i å spekulere, tatt henne for det hun er og latt henne styre livet sitt selv uten å moralisere.
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Siden hun visstnok har veldig mye fritid kan det kanskje hende at hun bruker tiden her inne og? Da kan hun jo lese hva du mener om henne - ikke sikkert at du blir invitert med til Paris likevel, og da er du kvitt de kvalene rundt det jaffal. Du kalller deg venninne, men det virker som du er like mye golddigger selv.Er du misunnelig eller??
Leanne Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Du kalller deg venninne, men det virker som du er like mye golddigger selv.Er du misunnelig eller?? ← Det kan da hende trådstarter rett og slett er bekymret for sin venninne.. Til ts: Det høres litt rart ut at en au pair får reiser til hawaii, paris osv både for seg selv og venninner.. i følge sts er det vanlig at en au pair har 45 timer arbeid i uken, får lommepenger på ca 140 dollar (i USA men vil tro det er ca likt overalt)... du kan lese mer på http://www.sts.se/norway/ap/vare_au_pair/dette_inngar/ Hvis du virkelig er bekymret synes jeg du bør reise ned og besøke henne, så får du se hva jobben hennes innebærer.. Er ikke så mye du får sett når du bor så langt unna.. Det kan jo hende barna er små og sover mye, da har man en del tid til å sitte på msn. og kanskje faren bare er hyggelig og gir bort turer til henne fordi hun i perioder kanskje må jobbe mer en normalt.. ikke vet jeg....
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 Det er vel ikkeditt problem om hanhar penger?Hvis det er slik at han har masse penger, gir henne bil osv, så synes jeg ikkevi har rett til å blande oss inn. Jeg har vært dama til en mann med penger, som har samboer, menjeg fikk aldri en krone. Om han hadde betalt meg,ville jeg mistet enda mer respekt, begge veier, i alle fall erdet ikke umulig. Jeg kjenner prosituerte, en ( hun erdød idag) som gikk på heroin, en anne n som var såkalt miljøskadet og var blitt fjernet ogomplassert i mange fosterhjem. Jeg dømte demaldri. Jeg kjenner også menn som selger sex tilensomme damer p¨å vestkanten. Jeg aner ikkehvorfor deforteller slikt til meg, men de merker vel at jeg ikke bryr meg. Jeg kan ikkeendre andre, og det finnes ikke prislapp på mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå