Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #81 Skrevet 11. juni 2006 Du snur deg ikke kun vekk fra folk du oppfatter som uhøflige her inne, har da sett deg opptre mer enn uhøflig nok tilbake ved å ta ibruk andre strategier enn å kun ignorere. Hvem er det du tror du lurer nå da? KG hadde sikkert ikke vært så lavmål som det tidvis er hvis alle faktisk bare hadde ignorert folk de synes er uhøflige. Neida, det er om å gjøre å svare med samme mynt for de fleste har jeg inntrykk av. Ergo er ikke de som slenger dritt sist noe bedre enn de som slang dritt først. Ignore skulle blitt brukt mye mer, men folk foretrekker vel å krangle. ← Det har jeg heller ikke sagt at jeg gjør. Men jeg kommer til et punkt hvor jeg velger å ignorere fremfor å fortsette og krangle. Jeg sier at det sitter langt inne å ignorere noen, men at det går til et visst punkt. per i dag har jeg ingen på lista mi. Ja, jeg gir svar på tiltale. Kaller du meg kjerring så kaller jeg deg kjerring tilbake. Jeg tar gjerne en krangel, jeg - synes det er morsomt, men folk som ikke kan ta til seg argumenter, men blankt avviser alt som går på tvers av deres egne personlige oppfatninger går det ikke an å krangle med heller i lengden. Og personlig synes jeg det er mer barnslig å krangle som unger i debattene enn å ignorere folk som kun er støyende for støyens egen skyld. Fordi de har glede av å støye.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #82 Skrevet 11. juni 2006 Det har jeg heller ikke sagt at jeg gjør. Men jeg kommer til et punkt hvor jeg velger å ignorere fremfor å fortsette og krangle. Jeg sier at det sitter langt inne å ignorere noen, men at det går til et visst punkt. per i dag har jeg ingen på lista mi. Ja, jeg gir svar på tiltale. Kaller du meg kjerring så kaller jeg deg kjerring tilbake. Jeg tar gjerne en krangel, jeg - synes det er morsomt, men folk som ikke kan ta til seg argumenter, men blankt avviser alt som går på tvers av deres egne personlige oppfatninger går det ikke an å krangle med heller i lengden. Og personlig synes jeg det er mer barnslig å krangle som unger i debattene enn å ignorere folk som kun er støyende for støyens egen skyld. Fordi de har glede av å støye. ← Synes du motsier deg selv bittelitt kanskje? Selv synes jeg du er en av de faste brukerne her inne som titt og ofte skaper sur stemning, fordi du gjerne er unødvendig ufin i kommentarene dine, hvor det beste nok hadde vært og bare oversett brukeren man på død og liv skal svare med samme mynt. Da er ikke du noe bedre/verre enn den som begynte å slenge med leppa, når du likevel følger opp i samme toneleie.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #83 Skrevet 11. juni 2006 Jeg har alltid sagt at jeg gjerne tar en krangel, derfor har jeg også titt og ofte stått på barikadene når det stormer rundt modereringen her inne. Det er allikevel ikke denne vanlige, dagligdagse gnissingen som gjør at jeg til slutt velger å ignorere en bruker. Jeg kan godt gjenta det en gang til: Når jeg kommer til det punkt at jeg ignorerer en bruker er det fordi denne spesifikke brukeren har vist over tid at han/hun ikke klarer å prestere noe annet enn oppgulp i en eneste tråd. Og da er det godt mulig at jeg har vært skikkelig ufin mot denne brukeren en stund, før jeg går så lei at jeg ignorerer. Forskjellen på en sånn bruker og meg selv, er at jeg ikke ALLTID og BESTANDIG KUN er ute etter å lage bråk og provosere. Ellers har jeg, som de fleste andre antar jeg, dager hvor jeg gidder å ta en debatt på et seriøst nivå, hvor jeg gidder å ordlegge meg ordentlig, uten å hisse meg opp, og jeg har dager hvor jeg rett og slett er så fed up at jeg spyr ut av meg akkurat hva jeg tenker der og da. Men jeg gjentar: Det siste er ikke noe jeg alltid gjør... og de som evt blir ignorert hos meg, er folk som alltid gjør det, og som gjør det tydelig bevisst og som elsker å provosere på den måten. Og som har gjort det konsekvent OVER TID. Det er en forskjell her, er det ikke?
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #85 Skrevet 11. juni 2006 Hvordan ignorerer man folk her? ← Du trykker på nicket til personen, over avataren, og da kommer du inn på profilen til vedkommende hvor du kan velge "ignorer denne brukeren". Og så må du bekrefte/oppdatere. Vips er personen ignorert. Du ser fremdeles nicket i debattene, men du ser ikke hva de skriver, samtidig som du alltid har muligheten til å klikke på en knapp ved innlegget deres som lar deg lese det allikevel. Det gjør ingen stor forskjell, men kan spare deg for litt støy.
Gjest camillo Skrevet 11. juni 2006 #86 Skrevet 11. juni 2006 Du trykker på nicket til personen, over avataren, og da kommer du inn på profilen til vedkommende hvor du kan velge "ignorer denne brukeren". Og så må du bekrefte/oppdatere. Vips er personen ignorert. Du ser fremdeles nicket i debattene, men du ser ikke hva de skriver, samtidig som du alltid har muligheten til å klikke på en knapp ved innlegget deres som lar deg lese det allikevel. Det gjør ingen stor forskjell, men kan spare deg for litt støy. ← Tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå