Gå til innhold

Ignorere?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Må stille et spørsmål... Er det å ignorere en bruker, det samme som at man ikke kan lese hva brukeren skriver i en tråd? Eller betyr det at h*n ikke kan sende pm?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet
Må stille et spørsmål... Er det å ignorere en bruker, det samme som at man ikke kan lese hva brukeren skriver i en tråd? Eller betyr det at h*n ikke kan sende pm?

Det betyr at man ikke ser innlegget brukeren har skrevet i en diskusjon. Man kan se at vedkommende har skrevet et innlegg der, men man kan ikke lese det uten å u-ignorere det.

Skrevet

Nå fikk jeg ikke med meg hva trådstarteren skrev, men utfra overskrift og andre svar har jeg kommet fram til hva tråden dreier seg om, så her er svaret mitt...

Gjest Bellatrix
Skrevet
Nå fikk jeg ikke med meg hva trådstarteren skrev, men utfra overskrift og andre svar har jeg kommet fram til hva tråden dreier seg om, så her er svaret mitt...

;)

Gjest gjest1
Skrevet

Tror ikke jeg har ignorert noen nå gitt... Har gjort det før, men er altfor nysgjerrig

Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg var fast bruker ignorerte jeg. Ikke fordi jeg ikke tålte å lese noen som var uenige med meg. Men fordi noe brukere ødelegger debatter ved å spore dem inn på samme kjør hver eneste gang. Og noen brukere skriver bare tull og tøys, eller bruker sinnssykt mye plass (luft) i innleggene sine.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Da jeg var fast bruker ignorerte jeg. Ikke fordi jeg ikke tålte å lese noen som var uenige med meg. Men fordi noe brukere ødelegger debatter ved å spore dem inn på samme kjør hver eneste gang. Og noen brukere skriver bare tull og tøys, eller bruker sinnssykt mye plass (luft) i innleggene sine.

Nettopp.det handler ikke om å være enig eller uenig, men at enkelte rett og slett bare blir støy.

Gjest gjest1
Skrevet

:ler: Jeg hadde ignorert Bønna en liten stund, men så er jeg så nysgjerrig at jeg måtte u-ignorere han en liten stund, (Se i signaturen hans) og nå har jeg u-ignorert ham helt igjen, men jeg leser ikke mye av det han skriver lenger, fordi han kjeder meg med sine gjentagelser om samme tema om og om igjen.

Jeg vurderer å ignorere en bruker til, men det er for lett å bare trykke på for å lese ett og annet innlegg allikevel, og med min nysgjerrighet blir da hele ignoreringen bortkastet.

Ellers har denne brukeren også begynt å kjede meg nå, så det blir vel knapt nødvendig.

Alt er morsomt et visst antall ganger, men noen vet ikke når det er på tide og stoppe og da blir det bare irriterende. Akkurat som med barn som oppdager at de kan få de voksne til å le ved å skjære grimaser. De holder det gående til du nesten er nødt til å sende dem på tur med trillepiken.

Gjest Gjest1
Skrevet
De holder det gående til du nesten er nødt til å sende dem på tur med trillepiken.

:ler: God sammenligning.

Skrevet

ignorerer ingen, jeg. Men så fant meldte jeg meg jo inn i går, da :) Har ikke funnet knappen ennå, engang

Gjest Emera
Skrevet
Alt er morsomt et visst antall ganger, men noen vet ikke når det er på tide og stoppe og da blir det bare irriterende. Akkurat som med barn som oppdager at de kan få de voksne til å le ved å skjære grimaser. De holder det gående til du nesten er nødt til å sende dem på tur med trillepiken.

:ler: Veldig sant.

Jeg har en på ignoreringslista, men denne personen har jeg ikke sett her på veldig lenge. Det var ikke personens innlegg som gjorde at jeg ignorerte, men noe annet.

Ellers så er det vel noen få brukeres innlegg jeg bare blar rett over, uten å sette dem på ignoreringslista.

Skrevet

Har ignorert 1 bruker på grunn av slitsom avatar. Men tror ikke den brukeren er så aktiv lenger så jeg går nok ikke glipp av så mye spennende :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ignorerer en bruker som har lange innlegg og kjedelig forutsigbare meninger.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fått somlet meg til å ignorere noen enda, men det er et par brukere som skal på den lista. Jeg gidder rett og slett ikke lese noe mer fra dem, har hørt det de har å si før.

Skulle ønske det gikk an å ignorere "gjest".:forvirret:

Endret av quirky
Skrevet

Den dagen jeg begynner å irritere meg over spesielle brukere her inne, har jeg vært her for mye, så da gir jeg meg! Så jeg ignorerer ingen.

Skrevet

Jeg har ingen på min ignoreringsliste. Mulig det blir etterhvert, men jeg klarer fint å rulle over innleggene jeg ikke gidder å lese med musa ;)

Skrevet
Jeg har ingen på min ignoreringsliste. Mulig det blir etterhvert, men jeg klarer fint å rulle over innleggene jeg ikke gidder å lese med musa ;)

Øynene mine er ikke hva de engang var, så dette måtte jeg

lese to ganger ...;)

Gjest gjest 0
Skrevet
Jeg kan forstå hvis noen her inne spammer og den slags, at man da vil ignorere den personen, men jeg regner med at moderatorene tar seg av den type ting.

Personlig syns jeg det er barnslig å ignorere noen. Tåler man ikke svaret en person gir har man ikke noe på et forum å gjøre. Dette er ikke den virkelige verden, men internet. Her sies det "hardere" ting. Sånn er det bare.

Hva gjør dere som ignorerer noen ute i den virkelige verden hvis dere ikke liker meningene til folk? Går dere i "furtehjørnet" da og nekter å snakke med personen?

Folk er forskjellige og det må man da tolerere uten å henge med leppa.

Enig med cristoph. Jeg synes rett og slett det er barnslig å ignorere. Du vet aldri hva en person kan si selv om den kanskje har en type måte å være på her inne. Jeg synes det virker bedrevitende og veldig "ovenfra og ned" holdning.

Det hender riktignok jeg hopper over innlegg, men det er etter å ha skummet kjapt igjennom de første setningene for å se hva det står.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...