Gå til innhold

Ignorere?

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har du satt noen på Ignorer? Hvorfor? Jeg har ignorert noen, og det er folk jeg mener stort sett bare skriver pisspreik. I dag satte jeg et nytt nick på lista, og det føltes herlig befriende å slippe å lese innlegg av h*n. :sjarmor: Takk, kg, for ignoreringsknappen.

Videoannonse
Annonse
Gjest splæsj
Skrevet

Nei ikke nå lenger, jeg var for nysjerrig. :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er også nysgjerrig og av og til må jeg trykke for å se, men for det meste klarer jeg å la være.

Gjest splæsj
Skrevet

Men jeg tror jeg forstår hvordan du hr det. Kanskje samme gleden jeg har når jeg sletter folk fra telefonen som jeg er sure på. :sjarmor: (litt slitsomt hvis jeg trenger nummeret igjen, men)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, det er nok litt sånn. Men jeg kan jo un-ignore om jeg vil så de er ikke borte forever.

Skrevet

Hvor i h.... er den knappen hen? Den har ikke jeg fått med meg så treig som jeg er. :sjenert: Men kanskje dere ikke svarer meg fordi dere ignorerer meg? :ler:

Skrevet

Jeg har ikke lagt til noen på ignorerlisten (ennå). Jeg har vel ikke blitt provosert nok (ennå). Men selv om jeg blir provosert nok, vet jeg ikke om jeg hadde brukt ignorerknappen. Nettopp fordi jeg er for nysgjerrig av meg. Dårlig egenskap? :ler:

Gjest Cristoph
Skrevet (endret)

Jeg kan forstå hvis noen her inne spammer og den slags, at man da vil ignorere den personen, men jeg regner med at moderatorene tar seg av den type ting.

Personlig syns jeg det er barnslig å ignorere noen. Tåler man ikke svaret en person gir har man ikke noe på et forum å gjøre. Dette er ikke den virkelige verden, men internet. Her sies det "hardere" ting. Sånn er det bare.

Hva gjør dere som ignorerer noen ute i den virkelige verden hvis dere ikke liker meningene til folk? Går dere i "furtehjørnet" da og nekter å snakke med personen?

Folk er forskjellige og det må man da tolerere uten å henge med leppa.

Endret av Cristoph
Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis det er personer jeg misliker sterkt irl, så prøver jeg å unngå å tilbringe tid med dem. Sånn sett ser jeg ikke forskjellen i at jeg ignorerer folk som jeg føler bare spyr ut eder og galle her heller.

Gjest King James
Skrevet (endret)

Ja 2 stykk. Men de er der ikke nå lenger

Endret av King James
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har en på min ignoreringsliste. Innmari behagelig.

Skrevet
Jeg kan forstå hvis noen her inne spammer og den slags, at man da vil ignorere den personen, men jeg regner med at moderatorene tar seg av den type ting.

Personlig syns jeg det er barnslig å ignorere noen. Tåler man ikke svaret en person gir har man ikke noe på et forum å gjøre. Dette er ikke den virkelige verden, men internet. Her sies det "hardere" ting. Sånn er det bare.

Hva gjør dere som ignorerer noen ute i den virkelige verden hvis dere ikke liker meningene til folk? Går dere i "furtehjørnet" da og nekter å snakke med personen?

Folk er forskjellige og det må man da tolerere uten å henge med leppa.

Jeg er helt enig.

Det skal mye til før jeg velger å ignorere noen, jeg har aldri gjort det.

(Da snakker jeg om andre forum, siden jeg er ny her. ;) )

Skrevet

Nei. Jeg synes i grunnen kjedelige innlegg er mange hakk verre enn pisspreik. Det hender jeg ignorerer det kjedsommelige, men bare mentalt.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg har to stk på ignoreringlisten (og må si at jeg av og til mistenker at det er samme person. Håper egentlig det..).

Hvorfor jeg har ignorert de? Fordi jeg synes personen er utrolig usympatisk, irriterende og jeg føler intet behov for å høre noe denne personen uttaler seg om. En sjelden gang blir jeg for nysgjerrig om leser et innlegg eller to, men stort sett kan jeg styre meg.

Endret av Titta
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er altfor nysgjerrig til å ha noen på ignoreringslista mi... :sjenert:

Men er det noen bukere jeg ikke liker så godt - så kan jeg bare hoppe glatt over å lese hva de skriver uansett.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, jeg ignorer ingen her. De jeg ikke liker så godt og har delte meninger om, har ofte NOE fornuftig å si enkelte ganger.

Jeg tror ikke at noen bare er "idioter" selv om jeg ikke mener det samme i alle saker.

Gjest lurven
Skrevet

nei føler ikke behov for å ignorere noen

Gjest Gjest1
Skrevet

Ja jeg har ett nick på ignoreringslisten og liker godt å ha den muligheten. Kverulering og terping på samme tema uansett hva som er utgangspunkt for å starte en tråd har fått meg til å ignorere.

Skrevet

Ignorer ingen. Føler i grunn ikke behovet, og er alt for nysgjerrig uansett.. Lurer alltid på om det er noen som har ignorert meg da.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...