Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er utrolig nysgjerrig på denne godbiten her, noen som har erfaringer? Den koster ca 500 kr i Norge, og ville være surt å betale for noe som egentlig ikke er så bra. :tristbla:

*Kos*

Jeg må tilføye at jeg ikke mener akkurat de fargene på den linken, men selve produktet. :)

Endret av *Dolly*
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har en med noe andre fargetoner. Har ikke brukt den på lenge, men var min favoritt før. tok den frem i kveld, og husket hvorfor jeg kjøpte fire av den ;)

Jeg har nr 030, og liker veldig godt den i midten og den nederste i den :)

Skrevet
Jeg har en med noe andre fargetoner. Har ikke brukt den på lenge, men var min favoritt før. tok den frem i kveld, og husket hvorfor jeg kjøpte fire av den ;)

Jeg har nr 030, og liker veldig godt den i midten og den nederste i den :)

Takk for respons. :)

Jeg tenkte meg noe brunt og "nøytralt". Virker som at du er veldig fornøyd med produktet. Jeg har ikke så lyst til å kjøpe den fra nettet, for med toll og tull så blir det fort ikke så billig lenger. Tax Free, here I come. ;)

*Klem*

Gjest gjest1
Skrevet
Takk for respons. :)

Jeg tenkte meg noe brunt og "nøytralt". Virker som at du er veldig fornøyd med produktet. Jeg har ikke så lyst til å kjøpe den fra nettet, for med toll og tull så blir det fort ikke så billig lenger. Tax Free, here I come.  ;)

*Klem*

Den jeg har inneholder følgende:

En nesten hvit, men med rosaskjær

En lys beige

En mer beige

En lys brun

Og en gråaktig (som jeg har på i dag. Jeg er lyst og har blå øyne og den fremhever virkelig øynene :) )

Skrevet

Jeg har også denne, og den er en av mine favoritter. Synes de sitter godt og er lette å legge. Jeg har en som heter Urban eller noe i den duren, husker ikke helt. Den er hvit, lys blå, lys lilla, lys taupe og lys brun. Alle fargene funker til mine blå øyne og jeg bruker den til hverdags, da fargene er veldig duse.

Skrevet
Jeg har også denne, og den er en av mine favoritter. Synes de sitter godt og er lette å legge. Jeg har en som heter Urban eller noe i den duren, husker ikke helt. Den er hvit, lys blå, lys lilla, lys taupe og lys brun. Alle fargene funker til mine blå øyne og jeg bruker den til hverdags, da fargene er veldig duse.

Du mener sikkert på Urbanity? Den er kjempefin! Har den ikke selv (har litt for mange farger som ligner fra før), men prøver den alltid i butikken. Dior-skyggene er så myke og fine i konsistensen også.

Skrevet
Du mener sikkert på Urbanity? Den er kjempefin! Har den ikke selv (har litt for mange farger som ligner fra før), men prøver den alltid i butikken. Dior-skyggene er så myke og fine i konsistensen også.

Urbanity heter den ja :) Kjøpte den egentlig ved en feil. Jeg skulle ha en annen med mer rosa, og bruntoner, men kom altså ut igjen med denne. Damen plukket feil vare fra lageret til meg. Og siden jeg oppdaget dette i bilen da jeg kjørte av fergen, var det lite å gjøre med. Men nå er jeg bare superfornøyd med den, og ville ikke ha byttet i det hele tatt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det skimmer i disse øyenskyggene? Jeg foretrekker nemlig skimrete skygger framfor matte. :)

Skrevet

Det er ikke skimmer i alle palettene. Men i Urbanity er alle fagene litt skimrete. Ikke mye, men nok til at de har en liten glam-faktor. Jeg foretrekker også litt skimmer i øyeskyggene.

Skrevet
Den jeg har inneholder følgende:

En nesten hvit, men med rosaskjær

En lys beige

En mer beige

En lys brun

Og en gråaktig (som jeg har på i dag. Jeg er lyst og har blå øyne og den fremhever virkelig øynene :) )

høres fin ut!!

hva heter denne? nr?

noen hjemmeside man kan se de ulike på??

Skrevet

Har den og er veldig fornøyd.

Legger til at jeg er generelt glad i CD sine skygger.

Gjest gjest1
Skrevet
høres fin ut!!

hva heter denne? nr?

noen hjemmeside man kan se de ulike på??

030

Skrevet

Den er ikke så dyr heller, da. Noe med 430 kr på Lagunen Parfymeri.

Trodde den kostet 550 kr, den koster noe lignende på P. Koch Parfymeri på Galleriet. :overrasket: For en prisforskjell! *Gulp*

Tror jeg kjøper den på Lagunen Parfymeri. :plystre:

Gjest Hilde79
Skrevet

Angående pris: Jeg kjøpte noe som lignet fra Guerlain, den har fire paletter i stedet for 5, men samme prinsippet altså. Den kostet 350 kr og jeg følte meg litt crazy da jeg kjøpte den, pleier ikke å kjøpe dyr sminke. MEN, den har vart i 2 1/2 år nå, og siden den raskt ble min yndlingsøyenskygge, har jeg brukt den nesten hver dag. Og det er ennå masse igjen!!! Den er m.a.o. egentlig ikke så dyr.... skjønner? Hvis man virkelig finner noe man vil ha, så invester i det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...