Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Jeg skal til Paris i sommer og ha planer om å handle med meg make up som vi ikke får i Norge. Hva bør jeg få med meg?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Kanskje kvalitets-sminkemerker som ikke finnes i Norge, som Mac, Nars, Shu Uemura, Laura Mercier, Vincent Longo (?).
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Kanskje kvalitets-sminkemerker som ikke finnes i Norge, som Mac, Nars, Shu Uemura, Laura Mercier, Vincent Longo (?). ← Gjest her igjen. Glemte å spesifisere hvilke produkter fra merkene jeg mente. Mac har gode, holdbare øyenskygger, supre lipglosser og bra rouge. Nars er også berømt for sin rouge. Shu Uemura skal vissnok ha verdens beste øyenvippetang (!), Laura Mercier skal visst ha en veldig god foundation og Vincent Longo en supergod mascara. Men aner ikke om alle merkene finnes i Paris, vet bare at de ikke finnes i Norge..
Gjest a. Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Jeg skal til Paris i sommer og ha planer om å handle med meg make up som vi ikke får i Norge. Hva bør jeg få med meg? ← Sephora på Champs-Elysees har en del av merkene som ble nevnt her. De har ikke Shu Uemura, som ganske riktig har en bra øyevippetang, og jeg tror heller ikke de har Laura Mercier eller Vincent Longo. Men de har MAC (noe som egentlig ikke er så vanlig på Sephorabutikker), og MAC er kjent for sitt store utvalg av farger både i leppestifter og øyenskygger. Selv er jeg mest fan av eyelinerne deres, samt deres blot powder som er helt genialt. De har også fine blusher, og lipglossene (lipglass) er holdbare og fine. MAC kommer forøvrig til Oslo i sommer. Ellers har de Bobbi Brown, nittitallets store makeup-guru, og hennes ganske naturlige farger. Mange fine øyenskygger og leppestifter, og det aller beste: eyelinerne som kommer i en krukke og legges med pensel. Mye bedre enn flytende! Nars har de også - det har stått mye om Nars (og særlig blushen) på dette forumet de siste dagene; gjør et søk. Ellers har de de typiske Sephora-merkene; Lorac, Stila, Pop, Sugar, Cargo... og Sephoras eget merke, som er et budget-merke med ganske bra kvalitet. Ellers har L'Occitane-butikkene bedre utvalg enn de i Norge. Og det kan være morsomt å sniffe litt på eksklusive parfymer fra Guerlain-hovedkvarteret eller fra Serge Lutens.. mmm...
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Takk for gode tips Har ikke nars en rouge (farge) som er kjent? Vet dere hvordan?
Gjest a. Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Takk for gode tips Har ikke nars en rouge (farge) som er kjent? Vet dere hvordan? ← Blushen heter Orgasm og er veldig hypet, men de har mange andre som er minst like fine - om ikke finere. Desire er super, Sin også. Det er akkurat dette som har blitt diskutert de siste dagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå