Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har bestemt med for å droppe "single" øyenkygger fra nå av, nå er det kun øyenskyggepaletter med flere mindre skygger som gjelder . De single skyggene blir jo aldri brukt opp?? Dessuten liker jeg ikke tanken på at de blir gamle og fulle av bakterier :sinnatagg: .

Er det noen som vet om noen bra paletter og evt. skygger som blir brukt opp litt fortere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Du kan jo bare kaste dem når du føler de har blitt gamle og fulle av bakterier ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet om noen bra paletter

Chanels Les 4 Hombres er nydelige. Guerlain har også noen pene paletter med 4, eller var det 5, skygger i

Gjest Gjest
Skrevet
Chanels Les 4 Hombres er nydelige. Guerlain har også noen pene paletter med 4, eller var det 5, skygger i

Jeg har sett et fint skrin fra Guerlain, med 4 skygger i div brun-nyanser. Det skal bli mitt ved neste taxfree-anledning! Tror Guerlain er litt billigere enn Chanel.

Skrevet
Har bestemt med for å droppe "single" øyenkygger fra nå av, nå er det kun øyenskyggepaletter med flere mindre skygger som gjelder . De single skyggene blir jo aldri brukt opp?? Dessuten liker jeg ikke tanken på at de blir gamle og fulle av bakterier :sinnatagg: .

Er det noen som vet om noen bra paletter og evt. skygger som blir brukt opp litt fortere?

Jeg har motsatt "problem" - jeg bruker aldri palettene mine :ler:

I allefall, jeg stemmer i at Chanel sine kvartetter er supre- kjempebra kvalitet! Jeg er veldig glad i min Nymphea (rosa med gullskjær, champagne-farget, mørkebrun og nydelig lysegrønn) og Influences (hvit, lyserosa, lys fersken og mørk gråbrun). Ellers er Dior sine kvintetter veldig bra også - myke skygger som er kjempelette å legge.

Guerlain sine er fine også, men en eller to av fargene i hver palett inneholder veldig store glitterpartikler som har det med å ende opp under øyet (eller innpå...)

Ellers tror jeg YSL-duoene er et bra kjøp.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg greier ikke å bruke opp hverken paletter eller single skygger. Og ikke har jeg hjerte til å kaste de jeg ikke bruker heller, i alle fall ikke de dyre.

Gjest Gjest
Skrevet

purelux har små prøver, de blir brukt opp på en måned eller to :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg pleier å miste mine øyenskygger i gulvet, så jeg blir kvitt noen på den måten ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler palleten fra chanel med fire øyenskygger i som heter spices. Helt nydelige farger! Fargene er lyserosa, rosa/fersken, gull, brun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...