Gå til innhold

Er body shop sine shampoer like bra som frisørsha?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har til nå kun brukt frisør shampoer, men synes dette begynner å bli veldig dyrt. Men nå lurte jeg på om Body Shop sine shampoer og balsamer er like gode som frisør shampoer? Regner med at de er litt billigere enn frisør produktene.

Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Har til nå kun brukt frisør shampoer, men synes dette begynner å bli veldig dyrt. Men nå lurte jeg på om Body Shop sine shampoer og balsamer er like gode som frisør shampoer? Regner med at de er litt billigere enn frisør produktene.

De koster like mye som den frisørshampoen jeg bruker i hvert fall, og de jeg har prøvd er ikke like gode.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt sjampo og balsam i den olivenserien, var ikke så veldig bra på mitt hår, da foretrekker det heller Elvital for å si det slik. :)

Skrevet

Enig med de andre.

Har også brukt den olivenshampoen, og jeg vil ikke anbefale den til noen, begynte å klø i hodebunnen.

Gjest Gjest
Skrevet

Honey serien er megabra!!! Kjenner til flere frisører som anbefaler body shop til de som ikke vil bruke masse penger på shampo...og vet om ei som fikk skryt av sin frisør etter hun begynte med olive serien:)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er generelt veldig glad i bodyshop produkter - men ikke shampoen.

Har prøvd to shampoer derfra - den med oliven og en med nesle.

Etter en sutnd begynte jeg å slite med håret - det klødde veldig i hodebunnen og håret ble fett nesten med en gang jeg hadde vasket det. Jeg skjønte ikke med engang at det kunne ha noe med shampoene å gjøre, men så gikk jeg over til vanlig matbutikkshampo og det løste det seg ganske fort.

Jeg reagerer normalt sett aldri allerisk på noenting av hudpleieprodukter. Så jeg har kommet frem til at jeg tror de shampoene rett og slett ikke vasker bra nok, At selv etter vask sitter det igjen fettpartikler og i hår og hodebunn.

Skrevet

Jeg synes Body Shop produktene er dårlige.

Jeg ville heller ha brukt pengene på en frisørshampo, eller Nicky Clarke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...