Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #21 Skrevet 1. juli 2006 Eg vil ha Dior solbriller Blir det ikkje salg i brillebutikkane i Noreg snart også? ← Synsam bruker å ha salg på sensommeren. Der har de bl.a Chanel og Gucci, vil tro at de har Dior også. Selv vil jeg ha et par svarte klassiske fra Gucci. Usikker på om jeg skal vente til det blir salg i butikken og kjøpe da, eller bestille på nettet.
Søtpotita Skrevet 1. juli 2006 #22 Skrevet 1. juli 2006 Synsam bruker å ha salg på sensommeren. Der har de bl.a Chanel og Gucci, vil tro at de har Dior også. Selv vil jeg ha et par svarte klassiske fra Gucci. Usikker på om jeg skal vente til det blir salg i butikken og kjøpe da, eller bestille på nettet. ← Ja, dei har det? Trur eg ventar til eg kan kjøpa i butikken. Me får halda kvarandre oppdatert om eventuelle salg
ashera Skrevet 7. juli 2006 #23 Skrevet 7. juli 2006 I dag fikk jeg solbrillene jeg bestilte fra Atelier Ottico levert på døra. Jeg bestilte opprinnelig to par, men det ene var utsolgt, så firmaet refunderte pengene – og det skjedde raskt. Fikk også oppdateringer på mail (festlig iteliensk-engelsk...) og tracking number fra TNT. Veldig fornøyd med handelen. Takk til TS for bra tips, her skal jeg handle igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå