Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #61 Skrevet 13. juni 2006 http://www.mote.no/showthread.php?t=2816&page=3 Hei, Har handlet hos diffin.no før, jeg kjøpte Converse sko og er ganske fornøyd med varen jeg har fått, både kvalitet og pris. Så jeg er ikke enig med det dere sier. Det er den eneste nettbutikk som selger ekte varer til en rimelig pris og dere prøver å ødelegge den. Hilsen, Kunde som handler hos diffin.no Person med ett innlegg på hele forumet og det ene innlegget er for å forsvare diffin. Sikkert en av de ansatte som har tatt til motmæle. ← Ha ha... Er det du som driver den suspekte siden, eller?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #62 Skrevet 13. juni 2006 Ha ha... Er det du som driver den suspekte siden, eller? ← Pokker, der ble jeg avslørt gitt.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #63 Skrevet 13. juni 2006 På mote.no har de jo fått svar fra LV, så da bryr de seg iallefall om det dersom man rapporterer fake. Kanskje det er derfor det plutselig dukket opp et nytt medlem med en glødende forsvarstale av diffin.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #64 Skrevet 13. juni 2006 Jeg fikk også svar fra LV, men bare det samme standardsvaret, så det skjer vel neppe noe med det første uansett...
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #65 Skrevet 7. juli 2006 Ser at de har fjernet LV veskene! Da er det vel bare å hive seg på den "ekte" Chanel veska til 3000kr. Mail Chanel folkens!
Ephemera Skrevet 7. juli 2006 #66 Skrevet 7. juli 2006 Denne saken hadde jeg nesten glemt. Jeg har ikke fått noe svar fra Forbrukerrådet...
mee mee Skrevet 7. juli 2006 #67 Skrevet 7. juli 2006 spenne4nde tråd dette! håper de folka blir tatt..
Lola83 Skrevet 10. juli 2006 #68 Skrevet 10. juli 2006 De selger fake vesker. Det står det på siden dems også. Sjekk heller www.ebay.com for gode kjøp.
Wonders Skrevet 11. juli 2006 #69 Skrevet 11. juli 2006 (endret) Ja de er fake, tro meg, jeg har kjøpt en del a de der ekte, og prisen som er ved på disse nettsidene sier meg Fake All Tha Way Jeg håper oxo de blir tatt, jeg vet vi passasjerene kan bli det, min venninde på flyplassen; ble tatt inn, sammen med ei anna jente oxo, jenta hadde fake, og måtte gi den fra seg, min vennindes var ekte,,,skulle sett tryne hennes når hu så på min venninde , Thats right, aaaaaaall real HAHA jeg er endelig biltt oppdattert til Superaktiv Bruker Endret 12. juli 2006 av M.P
Tuddelidu Skrevet 11. juli 2006 #70 Skrevet 11. juli 2006 De selger fake vesker. Det står det på siden dems også. Sjekk heller www.ebay.com for gode kjøp. ← Hvor står det..??
ashera Skrevet 12. juli 2006 #71 Skrevet 12. juli 2006 De selger fake vesker. Det står det på siden dems også. Sjekk heller www.ebay.com for gode kjøp. ← Kjære deg, omtrent alt som er på ebay er fake. If a deal is too good to be true, it probably is... likevel er noen, og jeg sier bare noen, av kopiene så bra at de er umulige å skille fra originalen.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #72 Skrevet 12. juli 2006 Hvor står det..?? ← Ingen steder tror jeg. Problemet var jo nettopp at de solgte fake vesker under dekke av å være ekte.
Tuddelidu Skrevet 12. juli 2006 #73 Skrevet 12. juli 2006 Ingen steder tror jeg. Problemet var jo nettopp at de solgte fake vesker under dekke av å være ekte. ← Joo, det var jo liksom det jeg trodde jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #74 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har iallefall ikke sett det stå noe steder at de selger fake. "Fake LV til kun 3000kr..." - sikkert ikke mange som hadde benyttet seg av det "tilbudet". (Og forhåpentligvis var det ikke mange som trodde at de får ekte vesker til den prisen heller....) Ebay er et himmelrike for falske designervarer, men det spørs jo selvfølgelig hva man legger i "gode kjøp" da.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #76 Skrevet 9. september 2006 Jaja, siden er fortsatt oppe, men nå er iallfall alle varene merket som replica. Sjekk prisdroppet nå, btw.
Gjest Chantal Skrevet 9. september 2006 #77 Skrevet 9. september 2006 Jaja, siden er fortsatt oppe, men nå er iallfall alle varene merket som replica. Sjekk prisdroppet nå, btw. ← Morsomt. Husker jeg sendte de mail om dette. Jeg spurte om hvorfor de tok så høy betaling for LV-veskene sine når de åpenbart var fake. Det var de ikke i følge diffin.no.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #78 Skrevet 9. september 2006 Hmm, så litt nøyere nå. Så vidt jeg kan ser er det bare LV-veskene som er merket nå, ikke de andre.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #79 Skrevet 9. september 2006 Chanel veske til 949kr. Ja særlig.....*kniiiiis*
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #80 Skrevet 9. september 2006 Jeg håper og tror at ingen betaler over 2000kr for en replica.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå