Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #41 Skrevet 7. juni 2006 Det høres ut som en utlending siden det er så mange skrivefeil på siden og i mailen. Sikkert en eller noen som er ute etter å tjene litt kjappe penger. Men de kan vel ikke holde på lenge sånn som dette? Forbrukerrådet kan vel ta affære?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #42 Skrevet 8. juni 2006 Er det noen som har fått svar på mailene de har sent?
Tuddelidu Skrevet 8. juni 2006 #43 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har ikke fått noe svar tilbake på den andre mailen jeg sendte dem iallefall
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #44 Skrevet 8. juni 2006 Ille at noen kan holde på sånn. Dere som kontakter forbrukerrådet, skrev dere til deres lokale forbrukerråd eller til forbrukerrådet i Trondheim hvor denne siden er registrert?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #45 Skrevet 8. juni 2006 Her er det helt klart endel fake-produkter. Se spesielt under "Belter". Her er det belter med beltespenner D&G (Dolce&Gabanna) som koster kr. 325!!! Disse beltene så jeg hos illegale gateselgere i Milano for et par uker siden. Noen som vet om det er ulovlig i Norge å kjøpe disse fake designerproduktene? F.eks. i Italia kan man som kunde få store bøter dersom man kjøper fake.
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #46 Skrevet 8. juni 2006 Jeg hadde ihvertfall ikke handlet der. Glerder meg til å få høre om svar på mailene som er sendt, hvis de svarer da.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #47 Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet om det er ulovlig i Norge å kjøpe disse fake designerproduktene? F.eks. i Italia kan man som kunde få store bøter dersom man kjøper fake. ← Jeg tror ikke at det er ulovlig hverken å kjøpe eller å selge falske produkter her til lands ennå. Imidlertid så må det vel finnes en lov mot å selge falske produkter under dekke av at de er ekte??? Jeg håper iallefall at det finnes en slik lov.
ashera Skrevet 8. juni 2006 #48 Skrevet 8. juni 2006 Her er det helt klart endel fake-produkter. Se spesielt under "Belter". Her er det belter med beltespenner D&G (Dolce&Gabanna) som koster kr. 325!!! Disse beltene så jeg hos illegale gateselgere i Milano for et par uker siden. Noen som vet om det er ulovlig i Norge å kjøpe disse fake designerproduktene? F.eks. i Italia kan man som kunde få store bøter dersom man kjøper fake. ← Det er ulovlig, men tollvesen og politi prioriterer ikke å følge dette opp. EU har ikke bare streng politikk, men også en meget streng praksis på området.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #49 Skrevet 9. juni 2006 Super jobb jenter! Flott gjort av dere. Er veldig interessert i aa se hvordan det gaar!
Ephemera Skrevet 9. juni 2006 #50 Skrevet 9. juni 2006 Ille at noen kan holde på sånn. Dere som kontakter forbrukerrådet, skrev dere til deres lokale forbrukerråd eller til forbrukerrådet i Trondheim hvor denne siden er registrert? ← Jeg sendte mail til Forbrukerrådet sentralt, altså til hovedkontoret. Sendte faktisk med hele denne tråden, siden det er mye opplysninger om firmaet og varene her. Har ikke fått noe svar ennå.
Ephemera Skrevet 9. juni 2006 #51 Skrevet 9. juni 2006 Det høres ut som en utlending siden det er så mange skrivefeil på siden og i mailen. Sikkert en eller noen som er ute etter å tjene litt kjappe penger. Men de kan vel ikke holde på lenge sånn som dette? Forbrukerrådet kan vel ta affære? ← Ifølge det som står i Brønnøysundregisteret (står tidligere i denne tråden), drives firmaet av en mann med utenlandsk navn, ja.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #52 Skrevet 9. juni 2006 Folkene på mote.no har også sett denne siden og kontaktet Louis Vuitton - og fått svar: http://www.mote.no/showthread.php?t=2816&page=2 Så forhåpentligvis er ikke denne siden oppe og går så mye lenger.
Lillesøster Skrevet 9. juni 2006 #53 Skrevet 9. juni 2006 Kan ikke noen anmelde dette da? Hvor i så fall skal man anmelde?
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2006 #54 Skrevet 9. juni 2006 Det står litt om dette i Varemerkeloven kapittel 6 og 7... Det står iallefall at de kan straffes med bøter og inntill 3 mnd fengsel. Forøvrig ser det ut som om søksmål må rettes mot patenstryret av "enhver som har rettslig interesse av det". Det er et eget kapittel om internasjonal varemerkeregistrering, men jeg vil tro at LV har registrert sitt merkenavn. Det er masse info for de som er interessert i kap 6-9 (paragraf 36-59)
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #55 Skrevet 10. juni 2006 Kanskje vi burde sende ham denne artikkelen og se om han har noe samvittighet... http://i6.photobucket.com/albums/y216/nat_attak/img001.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y216/nat_attak/img005.jpg
Quirky Skrevet 10. juni 2006 #56 Skrevet 10. juni 2006 Kanskje vi burde sende ham denne artikkelen og se om han har noe samvittighet... http://i6.photobucket.com/albums/y216/nat_attak/img001.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y216/nat_attak/img005.jpg ← Tviler på at noen som forsøker å svindle folk for tusenvis av kroner har noe som helst samvittighet..
punktom Skrevet 10. juni 2006 #57 Skrevet 10. juni 2006 hehe. Du går ikke til Toska og sier at det er galt å rane. Du går til politiet og forteller om ransplanene.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #58 Skrevet 10. juni 2006 Kjempejobb jenter. Staa paa! Naa venter vi bare paa om noe skjer.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #60 Skrevet 13. juni 2006 http://www.mote.no/showthread.php?t=2816&page=3 Hei, Har handlet hos diffin.no før, jeg kjøpte Converse sko og er ganske fornøyd med varen jeg har fått, både kvalitet og pris. Så jeg er ikke enig med det dere sier. Det er den eneste nettbutikk som selger ekte varer til en rimelig pris og dere prøver å ødelegge den. Hilsen, Kunde som handler hos diffin.no Person med ett innlegg på hele forumet og det ene innlegget er for å forsvare diffin. Sikkert en av de ansatte som har tatt til motmæle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå