Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så korte og SMÅ negler.. det værste er at de aldri vokser. Når de begynner å bli passe lange, fliser de seg opp og jeg klarer aldri å spare. Har forsøkt diverse kremer, filing, lakk osv.

Jeg er igrunn ikke ute etter lange, lange negler - bare ønsker å få pene, velpleide "passe" lange negler - alts ikke korte. Har lurt på i det siste om jeg skulle gå å få støpt eller noe. Ønsker ikke vanlige løsnegler, vil ha noe som ser naturlig ut og som er holdbar til mine evt før vokst seg ut.

Noen som har gjort dette?

hva skoter det omtrent?

noe mer jeg bør vite?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg mener at i Oslo koster et sett støpnegler ca 7-800 kroner. Etterhvert som neglen vokser ut så trenger man "påfyll" (medmindre neglene under er blitt lange nok), ca en gang i måneden, dette koster nok 4-500 kroner. Det finnes lærlinger som er billigere, de bruker som regel lenger tid og er kanskje ikke like flinke?? Hvis den som legger ikke er sånn kjempeflink kan neglen bli tykk, eller den kan løsne, og det er jo kjedelig når man har betalt såpass mye for det. Støpnegler er knallharde og er skikkelig ekle å gå med til man har vennet seg til det.

Hvis du går med støpnegler lenge så vil neglen under bli tynn og skjør. For et års tid siden gikk jeg med støpnegler hele etterjulsvinteren, brukte hele sommeren på å få sterke negler igjen, de knakk bare jeg så på dem :tristbla:

Jeg savner mine lange lekre negler, men dessverre så har jeg ikke råd til å ha, dessuten så er det ingen som tilbyr sånne tjenester her hvor jeg bor nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...