Gjest Trancuu Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har lyst på nye cder! Har dere noe musikk å anbeafle? Gjerne trance, dance, electronica... Alt mulig egentlig. Men ikke noe som er altfor vanskelig å få kjøpt på vanlige platebutikker da! (eller koster det ikke ekstra å få de til å bestille?)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Feil sted å spørre spør du meg! Her er det bare damer fra 25 og oppover. Ikke fjortisgutter som hører på trancedritt!
Gjest kenneth Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Feil sted å spørre spør du meg! Her er det bare damer fra 25 og oppover. Ikke fjortisgutter som hører på trancedritt! ← Ikke helt riktig. Det er også noen poder her. Men på vegne av de, håper jeg heller ikke de hører på trancedritt (Fra 25 og oppover? Skulle ikke tro det, med tanke på alle "hva slags farge har du på mobiltelefonen din?"-trådene...)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Feil sted å spørre spør du meg! Her er det bare damer fra 25 og oppover. Ikke fjortisgutter som hører på trancedritt! ← Dummeste jeg har hørt. Trance er ikke en sjanger for fjortisgutter. Jeg er jente, godt passert 25 og hører gjerne på trance!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Gå inn på mpetres sine sider. Der har de 3 spillelister. Der finner du endel og alt er stortsett nytt. Hilsen jente i 30 åra som hører på alt utenom opera.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror vi kommer til å få høre mye fra Bob Dylan fremover! Den gutten har talent!
Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror vi kommer til å få høre mye fra Bob Dylan fremover! Den gutten har talent! ← Ja, han har jeg hørt om. Kommer nok til å bli stor om et par år!
Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 Eller du kan gå inn på nrk og urørt sine sider, der ligger det mye ny, spennende norsk musikk!
Orestes Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Det er da ikke så kostbart å bestille CD-skiver på nett, f.eks gjennom Amazon (billigere gjennom tredjepart der). Har ikke noe å anbefale i de genrene du nevner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå