Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 For første gang er jeg på ti på topp lista med nå 56 innlegg. Jeg er nummer ni på lista. Klapp for meg! :-D
Gjest Miloine Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 så gøy,...... tror jeg Hvis jeg klapper 80 klapp har jeg flere inlegg enn deg så det så
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Jeg er nr 5 idag, med 92 innlegg. Hvordan er det mulig? Jeg må seriøst begynne å leve et liv utenfor forumet. Dette er jo ikke friskt.
Gjest Skya Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 (endret) (hvor finner dere disse listene da? :klø: ) Endret: fant det. Endret 2. juni 2006 av Skya
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 ja dette er jaggu meg noe å hige etter. ← Nettopp. Haha.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Evelina 183 Frysepulver 149 mysan 89 Hu i Svingen 87 Nå har jeg ferre innlegg enn i sted, men har rykket to frem på lista. Her må det være noe som ikke er helt riktig vel... men at jeg ikke har noe liv, det stemmer nok.
Gjest Cristoph Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Frysepulver 149 ← Hun kan man jo bare la stå på ti på topp lista. Hun blir ikke borte derifra uansett.
Gjest Cristoph Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 hva er det som er så bra med å være på den lista egentlig? jeg hadde vært mer flau enn glad men kanskje jeg ikke er helt "med"?
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 hva er det som er så bra med å være på den lista egentlig? jeg hadde vært mer flau enn glad men kanskje jeg ikke er helt "med"? ← Det er litt av poenget da, vettø. Litt selvironi er vel ikke å forakte.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 Men det er de som skriver mye her, som gjør at det er noe interaktivt forum her som du kan bruke.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #15 Skrevet 3. juni 2006 Men det er de som skriver mye her, som gjør at det er noe interaktivt forum her som du kan bruke. ← Det har du veldig rett i. hadde vi alle hatt et liv som gjorde at vi ikke satt her døgnet rundt nærmest, så ville det gått atskillig saktere rundt her ja. Snakker av erfaring fra fora hvor folk faktisk har en jobb hvor de ikke kan sitte på nett, og hvor de også har et liv utenom. Der kan det gå dager uten at det skjer noe som helst. Det er ikke morsomt. Ellers er det selvironi som gjør at det morsomt å havne på den lista ja, vi som kommer dit vet jo allerede at vi har fritidsproblemer, og der får vi bekreftet det.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #17 Skrevet 3. juni 2006 Og i skrivende stund er jeg på førsteplass med 85 innlegg, så nå hopper jeg i dusjen og tar med meg en bok ut i sola etterpå. Ha en fin lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå