Eyore Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Noen som vet om det er vanlige åpningstider i morgen eller om det er kortere i forbindelse med pinsehelgen? Er det bare matbutikker som har åpent i morgen eller har alle butikker som vanligvis er åpne på lørdagen åpent i morgen de også?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Her stenger iallefall matbutikkene kl4 i morgen
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 GRRRRRRRRR. Hadde tenkt meg til byen i morgen for å handle noen ting. kan jo umulig stenge så tidlig som 16.00 i Oslo??? Jeg tenker på Oslo City og de store handle senterene. Noen som vet?
Gjest Gitte Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 i følge oslocity.no stenger det kl 16 i morgen jo..
Viviwoom Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 hmm... da stenger det vel tidlig, her også. Æsj, å handle matvarer er det kjedeligste jeg vet i hele verden
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Jeg hører rykter at det ikke er ølsalg i morra?
Gjest Gitte Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Er det ikke ølsalg heller?? Sjekka nettopp vinmonopolet.no og de holder stengt i hele morgen Åssen skal det gååååå
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Noen må svare på dette, dette er meget viktig for min persons helgetilstand!!
Viviwoom Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 jeg har iallefall hørt at det ikke skal være det i morgen... Men det kan jo være feil
Pasha Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 dersom det er sånn som på påskeaften o.l stenger vel ølet kl 1500 og polet er jo stengt alle aftner.. (uten st.hansaften)
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 Fikk et lite sjokk nå... det er jo pinseaften... Tror ølsalget stenger kl. 13 eller 15. I noen kommuner f.eks. med ølutsalg, har de kanskje stengt. Men butikken er jo stengt på mandag også, og jeg må kjøpe inn mat, toalettpapir osv... Hadde glemt at det er pinse, igjen...
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #15 Skrevet 3. juni 2006 Dette rekker jeg fan ikke Går det ikke nattbusser heller da? Det er ikke allverdens å gå ut og feste og drikke, men en kamerat feirer bursdag i dag, og da er det jo litt stusselig at ikke de kunne valgt en annen dag å ha pinse på Hva er pinse uansett?
Meaty Skrevet 3. juni 2006 #16 Skrevet 3. juni 2006 Maaaange folk som var sure da vi lukket gitteret på butikken klokka 16 i dag ja. De hadde ikke fått med seg at senteret stengte to timer tidligere enn vanlig, og det lot de jo selvfølgelig gå utover oss ansatte. Og så jeg som syntes det var så deilig å gå tidlig hjem på en lørdag!
Pasha Skrevet 3. juni 2006 #17 Skrevet 3. juni 2006 og jeg som normalt skulle ha sluttet kl 1600 var først ferdig kl 16.30 i dag (folk fikk jo aldri gått av butikken + oppgjør) rart at folk ikke leser skiltene som står ved inngangen synes nå jeg
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juni 2006 #18 Skrevet 3. juni 2006 Jeg var på butikken ved et tiden. Fullt kaos. Slik hadde det vært siden det åpnet i dag sa hun i kassen. Her jeg bor var det iallefall ølsalg.
skrue Skrevet 4. juni 2006 #19 Skrevet 4. juni 2006 Dette rekker jeg fan ikke Går det ikke nattbusser heller da? Det er ikke allverdens å gå ut og feste og drikke, men en kamerat feirer bursdag i dag, og da er det jo litt stusselig at ikke de kunne valgt en annen dag å ha pinse på Hva er pinse uansett? ← Pinsen skjer 50 dager etter 1. påskedag (pentecost på engelsk - penta betyr fem) og man markerer at Den Hellige Ånd kom til de troende. Når det gjelder alkoholproblemet har jeg en grei løsning: Alltid et lager hjemme (vinkjeller + barskap).
Gjest Jonas Skrevet 30. mai 2009 #20 Skrevet 30. mai 2009 Jeg ville satset på å kjøpe det jeg trengte av alkohol innen klokken 3. Så et skilt på Kiwi på Lilleaker der det sto at selv om de stenger 16 stenger ølsalget 15.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå