Julie Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Har kjøpt en del håndduker i det siste. Samtlige har blitt vasket, men de loer så innmari når jeg tørker meg med de Finnes det noen lure tips for å unngå dette, eller må de rett og slett bare vaskes x ant. ganger? Julie
Gjest Gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Tørketrommel burde ta det meste, om du har tilgang til det.
hustufta Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Har det samma problemet. Kjøpte 3 store handklær på sengetøylageret, en rosa, en marineblå og en svart. Joda, det er selfølgelig kun den svarte og blå som loer..
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Vaske de på 90 grader uten tøymykner pleier i gjøre susen..
Julie Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2006 Takk for svar alle sammen Skal teste ut forslagene. Julie
Smørblomsten Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Vaske de på 90 grader uten tøymykner pleier i gjøre susen.. ← Er d sant? HOPE SO...For de håndklærne jeg har har sikkert blitt vasket 50 ganger (minst!) og de loer fortsatt Kanskje d hovedsaklig gjelder billige håndklær!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå