Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest singel!
Skrevet

Er det lov å si huffa da?Hun var kjempekosli, men så ut som hun har levd livets glade dager. Det første jeg la merke til var at hun hadde råtne tenner inni munnen. Ikke det beste første inntrykket med andre ord. Synes situasjonen er litt vanskelig siden jeg vet at de ble sammen mens jeg og x hadde litt sånn "fucking friends" forhold. Det fant jeg ut senere asså....

Sikkert noen som tror jeg er sjalu eller noe siden jeg skriver om "feil" ved henne. Men er ikke det altså. Ble bare litt betenkt siden hun kommer til å ha mye med datteren min å gjøre. Men hun virket hvertfall koslig, selv om hun ikke var ett vakkert syn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du er bekymra for hvis dama var hyggelig.

Du skriver at du ikke er sjalu, men jeg synes det virker som om det er det du er jeg.

Men mener du problemet ligger i at du ikke ønsker at barnet ditt ikke skal omgås mennesker som du ikke mener er pene nok?

Skrevet

Synes ikke du virker sjalu på henne eller skriver noe stygt om henne, du skrev jo tross alt at hun var hyggelig.

Det er alltid vanskelig å møte nye kjæresten til eks,spesielt når det er barn inne i bildet..

Synes du tar det ganske bra etter at det er første møtet.. Blir nok lettere etterhvert..

Lykke til videre :klem:

Gjest singel!
Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hva du er bekymra for hvis dama var hyggelig.

Du skriver at du ikke er sjalu, men jeg synes det virker som om det er det du er jeg.

Men mener du problemet ligger i at du ikke ønsker at barnet ditt ikke skal omgås mennesker som du ikke mener er pene nok?

:ler: Ikke sånn jeg mente det nei!men når man treffer mennesker men ikke har møtt før, blir det jo man ser etter hvordan de ser ut.Det er jo det første grunnlaget man har til å bedømme hvordan ett menneske er. Uansett om man vil eller ikke er det jo sånn. Hadde jeg skulle bedømt etter bare utseendet er det ikke sikkert jeg hadde sendt med litja for å si det sånn, for dama så litt utherja og sliten ut.(type: livet mitt var hardt med alkohol å sånn)Eller litt var en underdrivelse....men når jeg snakka med henne var hun koslig og ganske hyggelig, så da var det ikke ett problem. Det handler ikke om hun var pen eller ikke men om at det så ut som hun hadde nok med sine egne problemer.

Jeg regna med at det kom en kommentar om at jeg var sjalu, men det er jeg virkelig ikke. Var litt redd for at jeg skulle bli det, men heldigvis holdt det grønne monsteret seg borte, noe jeg er glad for. Da er det lettere å samarbeide med xn og dama da :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Har levd eller lever livet glade dager?

Er det bare noen rune tenner hadde jeg ikke bekymret meg så fælt.. Kan jo hende hun har ødelagt de på andre måter? Eller har vært syk?

Skrevet

Det første jeg tenker er at så bra at hun er koselig da. Så får vi håpe at hun er litt smart og da, så hun setter på plass kjæresten sin snart. Så ting blir litt enklere for dere. (og så tenker jeg at den fyren ikke fortjener en koselig dame :sur: )

Jeg vet at førsteinntrykk og utseende er viktig, men du skal jo sikkert ikke se henne så ofte. Så det blir du spart for. Men utseende kan jo si veldig mye om hvordan en person er og hvordan liv man lever da. Men det kan også være veldig missvisende.

Skrevet

Jeg synes ikke det virker som du er sjalu og jeg forstår tanken du gjorde deg opp.

Men jeg er også enig med at tannproblemene kan komme av andre ting, og det er vel løsningen en vil "ønske" når hun skal være sammen med barna sine. ;)

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg skjønner godt at du ble bittelitt skeptisk hvis hun så litt "herjet" ut. Som du sier - hun kommer til å få mye med datteren din å gjøre. Syns heller ikke du høres spesielt sjalu ut. Og skjønner godt at det er litt spesielt å treffe den nye kjæresten hans. Syns du er flink jeg! Lykke til med godt samarbeid med ex og den nye, hyggelige kjæresten hans! :klem:

Gjest singel!
Skrevet (endret)
Har levd eller lever livet glade dager?

Er det bare noen rune tenner hadde jeg ikke bekymret meg så fælt.. Kan jo hende hun har ødelagt de på andre måter? Eller har vært syk?

Ja,jeg vurderte tanken at det kanskje feiler henne noe eller ett eller annet. Men helhetsinntrykket basert på kun utseende ville jeg sagt at hun var mindre intelligent, har levd livets glade dager og så litt naiv ut på tross av at hun så ganske gammel ut. Men det er jo veldig dømmende å si bare utifra utseende da.Men det var sånn hun så ut. Da er det sikkert noen som lurer på hvordan man kan se mindre intelligent ut. Det har vel litt med kroppspråk og framtoning å gjøre.

Hadde jeg hatt ett bilde hadde dere kanskje skjønt hva jeg mente. Kan sammenligne det med ei du ser på den lugubre puben i et hjørne med sneip i kjeften og øl på bordet og skaLrett på bingo å spille opp uføretrygda si. Det er det beste eksempelet jeg kommer på.... men HELDIGVIS var hun bedre når hun åpnet munnen og snakket :ler:

Endret av singel!
Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Det er jo naturlig å vera litt betenkt da...Herlighet det hadde nok eg og vore. Det er jo viktig at Alva er i trygge og gode omgivelser. Det er sant, det første man legger merke til er jo utseendet når du møter ein ny person.

For tru at det at ho såg herja ut er fortid. Virker ho koselig er ho nok det også.

Håper som andre her at ho er litt smart sånn at ho forstår din situasjon og kan påvirke xn din i riktig rettning :)

Gjest singel!
Skrevet

Det håper jeg og!Det virker som hun gjør det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...