Yme Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Ista lagde jeg en usæriøs tråd om at jenter burde la gutter ha sex i rumpa dems. (For en flott settning!!). Etter at jeg hadde hatt det ganske artig med den fine nye tråden min, så jeg at litt lengre ned på siden var det faktisk en særiøs tråd om akkurat det der, å det var overraskende mange jenter der inne som faktisk likte det! Da lurer jeg litt på no. Hva i all værden er det som kan være digg med å få ting i rumpa? Jeg har bæsja før, å det er ikke en behagelig følelse (har mange venner som sier no aant), å når noe faktisk skal inn der, så må jo det bare være enda værre Jeg kan forstå et det er godt for en gutt å knulle en jente i rumpa, fordi det ofte er mye trangere enn fitta, men jeg skjønner ikke at noen kan syns det er digg å få ting skjørt inn der. Er det noen som har lyst til å prøve å forklare meg hva som gjør at det er godt? Det fins jo ikkeno G-punkt(Nei, gutter har ikke g-punkt i rumpa... Det er prostataen som gjør at gutter kan få utløsning hvis man stimulerer den) eller klitter oppi der... Hele tarmen er stortsett lagd for å dytte deilig, myk dritt UT! Hehehe
Donnie Darko Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Kjøp deg en flaske babyolje og tre deg nedpå en halvannenliters colaflaske så skal du se at det er så godt så..
Gjest Bodillen Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har heller aldri forstått det der - men det er klart, smaken er som baken!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Nei, har ikke likt det, liker det ikke og vil aldri like det, eller gjøre det.
afr0dite Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Sykt og kvalmt. Kan ikke skjønne at det skal være godt for gutter heller. Det er trangt, ja, men det er tørt som en ørken der. Må jo revne, hva?!? Hvis en gutt trenger at det skal være SÅ trangt, har han f*** meg for liten kuk tilå ha sex i det hele tatt! Endret 3. juni 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Sykt og kvalmt. Kan ikke skjønne at det skal være godt for gutter heller. Det er trangt, ja, men det er tørt som en ørken der. Må jo revne, hva?!? Hvis en gutt trenger at det skal være SÅ trangt, har han f*** meg for liten kuk tilå ha sex i det hele tatt! ← Har møtt mange flotte jenter som med handa på hjertet sier de liker/digger analsex. Bli voksen og vær glad ikke alle er som deg....skal love deg at det hadde blitt en kjedelig verden Endret 3. juni 2006 av Trille
Yme Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Sykt og kvalmt. Kan ikke skjønne at det skal være godt for gutter heller. Det er trangt, ja, men det er tørt som en ørken der. Må jo revne, hva?!? Hvis en gutt trenger at det skal være SÅ trangt, har han f*** meg for liten kuk tilå ha sex i det hele tatt! ← For et meningsløst innleg... Jeg ville vite hvorfor folk likte det... Ikke hvorfor du syns det er kvalmt. Endret 3. juni 2006 av Trille
Gjest d'Arc Skrevet 3. juni 2006 #9 Skrevet 3. juni 2006 Jenter kan få orgasme av det.. ..har jeg hørt.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Sykt og kvalmt. Kan ikke skjønne at det skal være godt for gutter heller. Det er trangt, ja, men det er tørt som en ørken der. Må jo revne, hva?!? Hvis en gutt trenger at det skal være SÅ trangt, har han f*** meg for liten kuk tilå ha sex i det hele tatt! ← Noen ganger er det bedre å holde munn og la folk tro at en er dum, enn å åpne den og bekrefte det. Sykt og kvalmt? Greit at du synes det kvalmt, men sykt er det faktisk ikke. Jeg personlig vil ikke ha ting stukket opp i 2'ern, men folk må da få like det de liker. Endret 3. juni 2006 av Trille
aline Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 (endret) bortsett fra det, synes jeg at latterliggjøring av andres lyster vitner om ganske lite modenhet. det er mange ting folk tenner på som er utenfor det som mange synes er normalt. man trenger ikke forstå alt, men å bli sjokkert over det og å kalle det ekkelt og æsj og rompesex, synes jeg er lavmål. bli voksne! og ja, jeg er blandt de jentene, til og med innlogget, som gjerne kan stå for at jeg liker analsex. hvorfor? fordi det er godt når det er gjort slik jeg liker det. hvorfor synes dere oralsex er godt? bortsett fra at det føles godt? Endret 3. juni 2006 av Trille
Mrs. K Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 Tråden er ryddet i h.t. Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 Sykt og kvalmt. Kan ikke skjønne at det skal være godt for gutter heller. Det er trangt, ja, men det er tørt som en ørken der. Må jo revne, hva?!? Hvis en gutt trenger at det skal være SÅ trangt, har han f*** meg for liten kuk tilå ha sex i det hele tatt! ← Så de som liker noe annet enn deg er syke? Syke folk bør helbredes, er dette noe du synes vi bør brukke skattepenger på? Herregud så latterlig å komme med.
Lunatic Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 Jeg synes analsex er helt ok. Men det er smak og behag. Og det kommer også helt an på hvordan det blir utført. Hvis gutten bare kjører den rett inn, er det klart det gjør vondt ( i det fleste tilfeller i hvert fall ), men tar man det rolig og forsiktig, synes nå i hvert fall jeg at det er helt alright. Ikke det jeg foretrekker mest, men det duger.
Orestes Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Sykt og kvalmt. Kan ikke skjønne at det skal være godt for gutter heller. Det er trangt, ja, men det er tørt som en ørken der. Må jo revne, hva?!? ← En vagina kan også være tørr som en ørken hos enkelte - selv om de er opphisset. Da finnes det hjelpemidler: glidemiddel. Gjett hva? Det kan brukes i begge hull..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #16 Skrevet 4. juni 2006 Kjøp deg en flaske babyolje og tre deg nedpå en halvannenliters colaflaske så skal du se at det er så godt så.. ← Au! Jeg er jente, men nå fikk jeg veldig vondt i tissen min.
Noorgie Skrevet 4. juni 2006 #17 Skrevet 4. juni 2006 Ja, vi liker det begge. Imidlertid går det en stund mellom hver gang, så vi er vel ikke akkurat blandt dem som kalles anal fikserte. Greit sånn inn i mellom :kgblunk:
Henna Skrevet 5. juni 2006 #18 Skrevet 5. juni 2006 Funker helt fint for min del. Noe av det er vel for at det føles som en litt tabu ting å gjøre. Men jeg liker det også for at det gjør litt vondt på en god måte. Jeg føler virkelig at jeg blir "tatt" og jeg kjenner han bedre når han er der oppe enn i vaginaen. Gir større friksjon og derfor en sterkere følelse. Så er det ikke noe som skjer ofte, og litt derfor tenner jeg mer på det. For vanlig sex har vi som oftest hver dag.
Gjest Varg-Menja Skrevet 5. juni 2006 #20 Skrevet 5. juni 2006 Grunnen til at noen liker det er at analen har masse nervepunkter, akkurat som alle andre erogene soner, og disse punktene gir en digg følelse når de blir stimulert riktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå