Mint Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Er det meningen at man både skal bruke både dagkrem OG solkrem? Synes det er vanskelig å finne en solkrem som passer min hudtype (med nok fukt, men lite fett). Bruker dere bare solkrem etter rens på morgenes?
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jeg har dagkrem med faktor fra Oriflame Endret 2. juni 2006 av Vampyra
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Ja, man skal bruke begge deler dersom man skal sole seg. Dagkrem som vanlig. Solkrem som på resten av kroppen, dersom man skal steke ansiktet Du kan få kjøpt egne solkremer beregnet for ansikt. Kanskje de passer dine behov bedre?
Mint Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2006 Ja, man skal bruke begge deler dersom man skal sole seg. Dagkrem som vanlig. Solkrem som på resten av kroppen, dersom man skal steke ansiktet Du kan få kjøpt egne solkremer beregnet for ansikt. Kanskje de passer dine behov bedre? ← Jeg har solkrem fra Vichy som er beregnet på ansikt, men jeg synes den er litt i feteste laget. Samtidig er jeg redd at solkremen for fet hud i samme serie vil gi for lite fukt. Men hvis jeg bruker min SSC fra Dermalogica og deretter bruker en solkrem for fet hud, så kanskje det viser seg å være en god ide. Eller?
Gjest Skya Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Det skader ikke å prøve da, alle har jo forskjellig hud. Men jeg har dagkrem med solfaktor 15 fra Mary Kay.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Har ikke de fleste dyre kremene solfaktor i seg nå da?! Jeg har Clinique superdefense, og den er d SPF 25 i
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Har du prøvd Cliniderm sin solkrem for ansiktet? Den er ikke så fet som Vichy sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå