Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det meningen at man både skal bruke både dagkrem OG solkrem? Synes det er vanskelig å finne en solkrem som passer min hudtype (med nok fukt, men lite fett). Bruker dere bare solkrem etter rens på morgenes?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet (endret)

Jeg har dagkrem med faktor fra Oriflame :)

Endret av Vampyra
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, man skal bruke begge deler dersom man skal sole seg.

Dagkrem som vanlig. Solkrem som på resten av kroppen, dersom man skal steke ansiktet ;)

Du kan få kjøpt egne solkremer beregnet for ansikt. Kanskje de passer dine behov bedre?

Skrevet
Ja, man skal bruke begge deler dersom man skal sole seg.

Dagkrem som vanlig. Solkrem som på resten av kroppen, dersom man skal steke ansiktet  ;)

Du kan få kjøpt egne solkremer beregnet for ansikt. Kanskje de passer dine behov bedre?

Jeg har solkrem fra Vichy som er beregnet på ansikt, men jeg synes den er litt i feteste laget. Samtidig er jeg redd at solkremen for fet hud i samme serie vil gi for lite fukt. Men hvis jeg bruker min SSC fra Dermalogica og deretter bruker en solkrem for fet hud, så kanskje det viser seg å være en god ide. Eller? :)

Skrevet

Det skader ikke å prøve da, alle har jo forskjellig hud. Men jeg har dagkrem med solfaktor 15 fra Mary Kay.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke de fleste dyre kremene solfaktor i seg nå da?! Jeg har Clinique superdefense, og den er d SPF 25 i :)

Gjest gjesta
Skrevet

Har du prøvd Cliniderm sin solkrem for ansiktet? Den er ikke så fet som Vichy sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...