Viviwoom Skrevet 2. juni 2006 #21 Skrevet 2. juni 2006 menn har jo liksom g-punkt i rumpa, de :grine2:
Yme Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #22 Skrevet 3. juni 2006 menn har jo liksom g-punkt i rumpa, de :grine2: ← ÆÆÆH!!! Det ække et G-punkt... Det er prostatan!!! Hehehe
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #23 Skrevet 3. juni 2006 Nå pleier man faktisk å få bedøvelse for de fleste av de tilellene du skisserer over her....
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #24 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Får ikke bedøvelser for å pierce i hvert fall, og de som gjør det har jo smerten som en del av opplevelsen. Fatt det den som kan. Jeg kan ikke. Tillegg: Og etter en operasjon, når bedøvelsen går ut, det er DA det gjør vondt. Endret 3. juni 2006 av mysan
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #25 Skrevet 3. juni 2006 men hallo... for noen idiotiske gutter som ikke tar hensyn til at det gjør vondt eller at jentene deres ikke liker det! fly flade.. hvilke andre ting tar de guttene ikke hensyn til av følelser hos kjærestene sine?? toern kan være fint og godt, å bruke finger eller noe annet *lite* forsiktig , men synes ikke det er noe særlig å bli penetrert der da... det er eneren det eneren som er til for.... ikkesant? Hilsen L
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #26 Skrevet 3. juni 2006 Og etter en operasjon, når bedøvelsen går ut, det er DA det gjør vondt. ← I alle operasjoner jeg har hatt, så får man smertestillende i etterkant, eks paralgin forte. Ser uansett ikke at det kan sammenliknes med å ikke ville ha analsex fordi man synes det gjør vondt. Operasjoner har et formål.
Cognizance Skrevet 3. juni 2006 #27 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Hmm burde kansje ha logga meg ut nå men pytt pytt.... Er det noen som har titta ned i doskåla etter å ha lagt kabler? Hos meg så er diameteren på det største som kommer ut den veien større enn de aller fleste pikker. Så det kan ikke være så utrolig problematisk med analsex. Rent teknisk altså. Endret 3. juni 2006 av Cognizance
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #28 Skrevet 3. juni 2006 Det er forskjell på å trykke noe mykt og grøtaktig ut derfra, enn å få noe stort og agurkhardt inn der, tror du ikke? Normal avføring skal altså være myk.. det har jeg sett på tv. Men nå var jo ikke dette en tråd om avføring da, sorry
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2006 #29 Skrevet 3. juni 2006 Kanskje Cognicanzes avføring er agurkhardt?
Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2006 #30 Skrevet 3. juni 2006 Men med en gang det er snakk om en uskyldig liten tissefant i rumpa, DA gjør det plutselig vondt... ←
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #31 Skrevet 3. juni 2006 Jeg ser ikke poenget. Kvinner som gjør alt det du nevner (piercing, fettsuging osvosvosv.) liker sikkert også en pi## i analen. De som ikke har piercing osvosv. liker nok IKKE en pi## der. Vi er alle forskjellige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå