Yme Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Kvinner får seg piercings, tatoveringer, føder barn, tar keisersnitt, fettsuging, fjerner ribbein, hefter magesekken sammen, tar brystoperasjoner, sprøyter silikon inn overalt, river hår ut etter røttene, tar vekk neglerøtter osv. Men med en gang det er snakk om en uskyldig liten tissefant i rumpa, DA gjør det plutselig vondt...
Gjest 2324 Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Uten at jeg har prøvd analsex, kan jeg ikke si det er frykten for smerte som stopper meg i å putte en pikk opp i brunøyet.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Jepp, jenter må få lov til å si nei til analsex med den begrunnelse at det ikke tenner eller frister dem. At det ikke nødvendigvis må være veldig smertefullt, betyr ikke at en må gjøre det.
Yme Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2006 Uten at jeg har prøvd analsex, kan jeg ikke si det er frykten for smerte som stopper meg i å putte en pikk opp i brunøyet. ← Jeg er ganske enig med deg da, men ikke si det til noen
Yme Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2006 Romper er til å gjøre æsj med! ← Jepp! Å rumpesex er ganske æsj
Gjest singel! Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Er vel ingen som gjør noe man vet man ikke tenner på eller er skikkelig turn-off!
Yme Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2006 Er vel ingen som gjør noe man vet man ikke tenner på eller er skikkelig turn-off! ← Jeg har faktisk noen kamerater som driver å har tisselassen sin oppi rasstappen til shæshtene sine... Jentene syns det er veldig vondt, men de gjør det forde, bare for å glede guttene... Tviler på at en gutt ville gjort det samme for en jente
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har faktisk noen kamerater som driver å har tisselassen sin oppi rasstappen til shæshtene sine... Jentene syns det er veldig vondt, men de gjør det forde, bare for å glede guttene... Tviler på at en gutt ville gjort det samme for en jente ← Tror jeg du har rett i gitt
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har faktisk noen kamerater som driver å har tisselassen sin oppi rasstappen til shæshtene sine... Jentene syns det er veldig vondt, men de gjør det forde, bare for å glede guttene... Tviler på at en gutt ville gjort det samme for en jente ← Hvor ofte snakker du med dine venners kjærester om analsex, og hvor detaljert går dere inn på temaet?
Yme Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2006 Hvor ofte snakker du med dine venners kjærester om analsex, og hvor detaljert går dere inn på temaet? ← Jeg snakker med guttene. De har ikkeno problem med å si at dama ikke liker det.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #13 Skrevet 2. juni 2006 Jeg snakker med guttene. De har ikkeno problem med å si at dama ikke liker det. ← Fine guttene
Gjest singel! Skrevet 2. juni 2006 #16 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har faktisk noen kamerater som driver å har tisselassen sin oppi rasstappen til shæshtene sine... Jentene syns det er veldig vondt, men de gjør det forde, bare for å glede guttene... Tviler på at en gutt ville gjort det samme for en jente ← Det hadde jeg nok aldri gjort....usjamejen!
Amalie_85 Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 Er forskjell på å ha smerte fordi man vil opereres eller what ever, eller smerte av noe man ikke har lyst til. Jeg har ikke prøvd men vil gjerne prøve. Men så vil jeg veldig gjerne at noen fikser på kroppen min og da
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #18 Skrevet 2. juni 2006 Kvinner får seg piercings, tatoveringer, føder barn, tar keisersnitt, fettsuging, fjerner ribbein, hefter magesekken sammen, tar brystoperasjoner, sprøyter silikon inn overalt, river hår ut etter røttene, tar vekk neglerøtter osv. Men med en gang det er snakk om en uskyldig liten tissefant i rumpa, DA gjør det plutselig vondt... ← Jeg synes faktisk du har et godt poeng jeg da
Titti72 Skrevet 2. juni 2006 #19 Skrevet 2. juni 2006 Skal jeg opereres eller noe da skal jeg dopes fullstendig hinsides. Skulle jeg hatt analsex så syns jeg ikke det tar seg ut å be om morfin først. Tror ikke sambo helt hadde blitt tent da...
Cognizance Skrevet 2. juni 2006 #20 Skrevet 2. juni 2006 Rent teknisk skulle det å bli tatt bak kunne være bedre for menn enn for kvinner. ... tror jeg da. Har ikke fått sammenligna dessverre. Men det er jo noe som heter prostata.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå