Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Lurte på hvor vanlig det er for jenter å fjerne håret på armene, og hvordan det itilfelle gjøres, barbering, voks, hårfjerningskrem...?

Mvh,

"Pira"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjerne håret på armene??

Det har jeg aldri gjort..kommer ikke til å gjøre det heller for da blir det vel bare mørkt og stivt når det vokser ut og så må jeg fortsette å fjerne det resten av livet.

Men hvis du har så mye at det er en plage så ville jeg valgt hårfjerningskrem. Ihverfall ikke voks*AUUUUU*

Skrevet

Jeg barberer armene et par ganger i uka. Gjør det i dusjen med dusjsåpe og høvel, tar maks ett minutt! Er deilig med helt glatte armer, og hårene som vokser ut er ikke nært så stive som de på beina. Beina vokser jeg forresten hjemme med Veet, flytende voks. Funker kjempebra!

Loco

Skrevet

Kan huske da jeg selv barberte armene en gang i tiden. Sluttet med det, da jeg ikke orket å styre med dette + at jeg var nervøs om at folk kunne finne det ut ved å ta på de, og synes det var ekkelt. Råder ingen å gjøre det, for den dagen du slutter kommer håret på armene til å være både fler og lengre enn de var da du startet. I alle fall etter min erfaring,,,..

Lykke til da :)

Skrevet

Jeg pleier som regel å ta armene også når jeg er godt i gang med sommer-servicen. Dvs. den dagen rett før shorts og bikinisesongen starter hvor jeg tar full kroppspeeling (vil ikke ha ujevn farge), epilator på beina heelt opp og da er jeg som sagt så godt i gang med epilatoren at jeg like gjerne tar armene også. Føles deilig.

Jeg er oppmerksom på at håret som kommer ut igjen er mørkt siden jeg er mørk, så jeg gjør det ikke igjen så det rekker å blekes mens det vokser ut og ser naturlig ut mot brun hud. Hvis jeg driver på hele sommeren og lar det gro i september, vil jeg jo få permanent mørkt hår på armene.. og det vil jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...