miesol Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Jeg vet dette er et tema som er tatt opp i det kjedsommelige, men nå trenger jeg hjelp! Har i ganske lang tid hatt litt cellulitter, men da jeg var på shoppingtur her en dag så jeg at de har blitt helt ekstreme! Det ser ut som om lårene mine er klumpete.. både bak og på innsiden.. Er normalvektig, kunne sikkert gått ned noen kilo, men jeg tviler på at dem forsvinner av seg selv allikevel.. Noen som har tips/råd som faktisk virker? Jeg er generelt litt skeptisk til kremer og apparater o.l som bare magisk fjerner dem.. Alle innspill mottas med takk!
Susan Sto Helit Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Trening og strammere muskler, samt litt mindre fett vil nok kunne hjelpe. Ellers tror jeg det er lettere å unngå enn å bli kvitt. (Ved trening og kosthold!) Men nå har jeg endel selv, og har bestemt meg for at jeg bare må leve med mine.
momo Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Må bare si at noen av de speilene som er i prøverom er helt grusomme. Huden ser helt forferdelig ut, og det ser ut som man veier minst 5 kg for mye, og hver minste lille feil på kroppen blir forstørra. Så det kan hende at problemet ikke er så stort som du tror. Har ingen fantastiske tips da, bortsett fra masse vann, trening og sunn mat.
Yme Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Lysstoffrør er ikke pent for rævå. ← Det der var ikke bra reklame
Gjest Fruktfat Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Må bare si at noen av de speilene som er i prøverom er helt grusomme. Huden ser helt forferdelig ut, og det ser ut som man veier minst 5 kg for mye, og hver minste lille feil på kroppen blir forstørra. ← men speilet GJØR jo ikke noe spesielt med deg, de er ikke magiske! stort speil og godt lys viser kun sannheten...
momo Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Jo, men da i annet mer normalt lys så ser det jo bedre ut. Har vært i noen få prøverom hvor jeg har sett så jævlig ut at jeg bare har gått. Mens noen prøvrom igjen har speil hvor man ser litt slankere ut, og huden og alt bare ser flott ut.
Gjest Sexy Cath Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 men speilet GJØR jo ikke noe spesielt med deg, de er ikke magiske! stort speil og godt lys viser kun sannheten... ← det stemmer. speilene gjør ikke en dritt, men lyset i prøverommene kan gjøre det. heldigvis har en del prøverom (i hvertfall i de dyre kjedene) kuttet ut billige lys-stoff-rør.
Jomfru-77 Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Jeg oppdaget også at mine lår og rumpe hadde blitt innvadert av cellulitter ila vinterens mørke jeg har drukket masse vann, jogget i 30 min 2 ganger i uken og tatt litt styrke itillegg.. MEN ...i tillegg har jeg brukt den celulittkremen fra Loreal som er grønn utenpå. Den har faktisk strammet opp min hud og jeg ser ikke mine celulitter ... Og mange kan sikkert si at det bare er tull - men det har FAKTISK hjulpet for meg SÅ drikk vann, jogg og smør deg med kremen hver eneste kveld... LYKKE TIL OG DU SKAL SE AT DET HJELPER!
Gjest Fruktfat Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 .men lyset i prøverommene kan gjøre det. heldigvis har en del prøverom (i hvertfall i de dyre kjedene) kuttet ut billige lys-stoff-rør. ← hehe, det jeg mener er at verken lys eller speil kan _lage_ cellulitter på deg, det er bare sånn at man ikke ser dem i dunklere lys! så sånn som på sommeren ser jo alle det man selv kun ser i prøverom! så egentlig bør vi være takknemlige for dette ubarmhjertige lyset som viser oss hvordan vi egentlig ser ut... de cellulittene vi ser i prøverommet blir ikke borte fordi vi går ut derfra, man bare slipper å se dem selv. ellers slenger jeg meg på de andre rådene her.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 hehe, det jeg mener er at verken lys eller speil kan _lage_ cellulitter på deg, det er bare sånn at man ikke ser dem i dunklere lys! så sånn som på sommeren ser jo alle det man selv kun ser i prøverom! så egentlig bør vi være takknemlige for dette ubarmhjertige lyset som viser oss hvordan vi egentlig ser ut... de cellulittene vi ser i prøverommet blir ikke borte fordi vi går ut derfra, man bare slipper å se dem selv. ellers slenger jeg meg på de andre rådene her. ← Skal si jeg startet med trening ganske kjapt etter en tur i prøverommet hos H&M Er egentlig bare glad til for at prøverommene er så godt opplyste.
Gjest Sexy Cath Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 hehe, det jeg mener er at verken lys eller speil kan _lage_ cellulitter på deg, det er bare sånn at man ikke ser dem i dunklere lys! så sånn som på sommeren ser jo alle det man selv kun ser i prøverom! så egentlig bør vi være takknemlige for dette ubarmhjertige lyset som viser oss hvordan vi egentlig ser ut... de cellulittene vi ser i prøverommet blir ikke borte fordi vi går ut derfra, man bare slipper å se dem selv. ellers slenger jeg meg på de andre rådene her. ← hvordan kan det da ha seg at i det naturlige lys og i massevis av eksklusive butikker, da har jeg ingen cellulitter, men på billigkjeder som b-young, og Kappahl...der så jeg 3 stk cellulitter. Why?
Gjest Fruktfat Skrevet 2. juni 2006 #13 Skrevet 2. juni 2006 hvordan kan det da ha seg at i det naturlige lys og i massevis av eksklusive butikker, da har jeg ingen cellulitter, men på billigkjeder som b-young, og Kappahl...der så jeg 3 stk cellulitter. Why? ← si det, kanskje de ikke liker billigbutikker?
Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2006 #14 Skrevet 2. juni 2006 hvordan kan det da ha seg at i det naturlige lys og i massevis av eksklusive butikker, da har jeg ingen cellulitter, men på billigkjeder som b-young, og Kappahl...der så jeg 3 stk cellulitter. Why? ← Har du cellulitter? :hakeslepp: Var sikkert barnslig der, men jeg kunne ikke dy meg. Beklager så mye Cath! * Når det gjelder tråden så merker jeg også stor forskjell fra prøverom til prøverom, men jeg velger jo å tro på de der jeg ser verst ut da, for det er der det er skarpest lys og jeg kan se hvordan jeg egentlig ser ut. Tips for cellulitter er vel ikke annet enn trening og kosthold, og massasje har jeg hørt har funket, men om det er sant eller ikke vet jeg ikke.
Twigi Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 men speilet GJØR jo ikke noe spesielt med deg, de er ikke magiske! stort speil og godt lys viser kun sannheten... ← Forsåvidt, men vi sammenligner oss jo med de reklamebildene vi ser av tilsynelatende perfekte jenter - og de er garantert filmet i mest mulig flatterende lys (i tilllegg til at de er retusjert etter alle kunstens regler...) og da blir jo sammenligningen relativt tøff. Det er godt vi har paparazzi-fotografene til å vise oss hvordan de flotte jentene "egentlig" ser ut - de har cellulitter de også, uansett hvor tynne de er. Alle har vi godt av litt flatterende lys og snille vinkler innimellom. Ihvertfall hvis vi skal få lyst til å bruke masse penger på ny bikini. Det er veldig sjelden jeg kjøper bikini hvis jeg tenker at "i denne ser jeg passe feit og bleik ut, rumpa mi ser ut som en sumobryter, og mønsteret får meg til å se lyselilla ut i huden - denne vil jeg jammen kjøpe"
Gjest Hilde79 Skrevet 8. juni 2006 #16 Skrevet 8. juni 2006 hvordan kan det da ha seg at i det naturlige lys og i massevis av eksklusive butikker, da har jeg ingen cellulitter, men på billigkjeder som b-young, og Kappahl...der så jeg 3 stk cellulitter. Why? ← Så heldig du er som bare har 3 stk....
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #17 Skrevet 8. juni 2006 Visstnok er shapemassage MEGET effektivt, men det koster jo forferdelig med penger!! Du kan jo undersøke litt rundt det
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #18 Skrevet 8. juni 2006 Det har faktisk en del å si hvilken vinkel speilet står i. Dere har sikkert lagt merke til at i noen speil ser dere større ut, andre slankere ut.. Og angående belysningen så kan den forsterke ujevnheter i huden, som flere skriver over her. Så celluittene trenger ikke synes så godt i vanlig dagslys som de kan gjøre med div billige lysstoffrør. Det blir jo samme effekt som om jeg skulle sette opp kontrastene på et bilde, og da kan jeg love dere at ting ser verre ut enn de faktisk er..
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #19 Skrevet 8. juni 2006 Har du cellulitter? :hakeslepp: Var sikkert barnslig der, men jeg kunne ikke dy meg. Beklager så mye Cath! Du er jo alltid barnslig du! Spydigheter og frekkheter slynges ut stadig vekk fra din kant. Kunne ikke dy meg, men du fortjener å høre det. Skjerp deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå