Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som ser på Glamour?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nei takk og lov, der har jeg en sperre. Jeg er tvoman, og ser alt mulig rart på tv, men Glamour orker selv ikke jeg.

Det er jo bare en gjeng mennesker som står alt for nært hverandre og snakker om forhold. Snakk, snakk, snakk. Aldri noe action. (Ok, så har jeg sett noen episoder da, ettersom jeg vet spåass...)

Skrevet

så på glamour en periode for noen år siden,ble jo selvsagt avhengig av det.

Det var da amber var gravid og stakk av for å føde for hun var redd ungen var mørk.. eller noe sånt..

Glamour er egentlig en veldig kjedelig serie, også så lite som skjer i hver episode. samme handlingen i ørten episoder..

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Hadde også en periode på noen uker for noen år siden hvor jeg hadde alt for mye fritid (på begynnelsen av et nytt fag og semester), og jeg ble sånn halv hekta :rodme: Det var en spesiell konflikt som fanget meg inn i serien. Det tok evigheter til løsningen på denne konflikten kom. Det virket som serien så og si ikke beveget seg fremover i dramaturgien. Ble så oppgitt at jeg til slutt sjekket ut det hele på internett. Har ikke sett en episode etter :overrasket: Har ikke savnet å se den heller!

Endret av Sprilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...