Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Noen som har erfaring med sånne risposer man varmer i microbølgeovnen? Altså sånne man legger på ømme steder på kroppen? Funker det?
Titti72 Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Samboer kjøpte en varmestift hos Naprapaten sin. Den er utrolig god å bruke hvis du er øm og har vondt noen steder.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har vondt mange steder!! Hva er varmestift?
Titti72 Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Ser ut som en vanlig deostick. Hvit med rød skrift. Koster 170,- tror jeg. Når du smører den på syggen så blir du varm. Den holder deg varm en times tid og "mykgjør" på en måte vondtene. Litt vanskelig å forklare. Vi har ihvertfall brukt den masse og naboene falt også for den og kjøpte en selv.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Og sånn kjøper man hvor?? Hørtes VELDIG interessant ut!!
Titti72 Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jeg skal prøve å huske. Naprapat i sandvika.... *google* Bærum Muskel og Leddklinikk Innlegg endret. Reglene. - lillesky (mod) Endret 2. juni 2006 av lillesky
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Tigerbalsam har varmende effekt. Titta72: du bør vel fjerne kontaktinformasjonen, trodde ikke det var lov på dette forumet?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Tigerbalsam har varmende effekt. Titta72: du bør vel fjerne kontaktinformasjonen, trodde ikke det var lov på dette forumet? ← Nei, det er ikke lov, men det er lov å lage en link til telefonkatalogen.no som viser akkurat de samme opplysningene. Forstå det den som vil.
Scheherazade Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jeg har en sånn pose, det er hvete da, tror det er mest vanlig. Jeg elsker min og bruker den nesten hver dag. Enten på nakken, eller bare fordi jeg har vent meg til å ha noe varmt i sengen, spesielt om vinteren. Genial!! Jeg har kjøpt min(eller, mine faktisk...) på Clas Ohlson. Jeg har sett på helsekosten med kirsebærsteiner i, den virket ikke så behagelig, det var så store steiner. Ellers har jeg sett oppskrift på i blad, det var sånne småposer til å ha i brødkurv for å holde brød/rundstykker varme, men man kan vel utvide konseptet i en litt større pose? Det er iallfall bare en stoffpose fylt med hvetekorn. Det har også hos fysioterapaut, da gjerne mer en fylt pølsefasong. Den fra Clas Ohlson er mer en pose, jeg liker den formen best. EDIT: Og ja, det funker! Holder på varmen i flere timer, og er avslappende og herlig. Endret 2. juni 2006 av Scheherazade
Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Jeg hadde en slik hvetepose før og den funket kjempebra. Kommer nok til å kjøpe meg en slik igjen, for det hjelper godt på menssmerter ved å ha den på magen/korsryggen.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Tigerbalsam har varmende effekt. Tigerbalsameffekten varer så kort og gir meg mer smerte enn glede.....
miesol Skrevet 5. juni 2006 #12 Skrevet 5. juni 2006 Man kal helt fint lage sånne poser selv, bare å sy en stoffpose i den formen man vil og fylle den med ris- eller hvetekorn. De er enkle å varme opp også, bare putt dem i mikroen med et glass vann ved siden av. Bruker man riskorn lukter det risengrynsgrøt i rommet etterpå
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #13 Skrevet 5. juni 2006 Mamma fikk en sånn pose, men jeg har brukt den mest. Funker veldig bra på meg
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #14 Skrevet 6. juni 2006 Noen som har erfaring med sånne risposer man varmer i microbølgeovnen? Altså sånne man legger på ømme steder på kroppen? Funker det? ← Fungerer veldig godt i korsryggen min når jeg har mensensmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå