My Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har lest et par ganger om banantesten her inne. Hvordan foregår den? Hvis den foregår slik jeg tror: Blir man sittende med bananrester der inne da eller? Bananens modenhet blir det ikke sagt noe om! Hva med skallet? Hva evt. sprøytemidler? :grine2: Men jeg lurer virkelig på hvordan banantesten gjøres altså?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 hvorfor teste en banan,når du kan teste en mann?(og restene følger med ut igjen...intakt?)
Mrs. K Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 * Skrell en banan. Prøv først med en godt brun og jobb deg oppover i hårdhet inntil du klarer de grønne * Sett på kondom * Stapp den inn i det hullet hvis muskler du ønsker å sjekke * Knip i vei * Dra ut kondomet * Du har nå forhåpentligvis en ypperlig bananmos. Smør den på skiva. Bon appetite
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Dette var stas. Gleder meg til å komme hjem og prøve. Vis jeg får fine bananskiver,betyr det no spessiellt?
punktom Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Er du ekte kvinnfolk trenger du ikke skrelle bananen.
Gjest Chantal Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Dette var stas. Gleder meg til å komme hjem og prøve. Vis jeg får fine bananskiver,betyr det no spessiellt? ← At du har høvler nedentil kanskje?
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 At du har høvler nedentil kanskje? ← Eller tenner i munnen. Alt etter som.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Er du ekte kvinnfolk trenger du ikke skrelle bananen. ← Ekte kvinnfolk deler en agurk. I skiver
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Gi meg et spett, så skal dere få se!
Yme Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 Ekte kvinnfolk deler en agurk. I skiver ← Ekte mannfolk knuser fjell!!!!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #14 Skrevet 2. juni 2006 For ikke å snakke om gulrøtter ← Klarer man ikke lage en decent mossaka med musa er ikke jenta mye verdt, ass
Yme Skrevet 2. juni 2006 #15 Skrevet 2. juni 2006 Med hvilken muskel da, Ymemin? ← Rumpa såklart! Detta veit du mamma...
Yme Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 Knuse fjell med rumpestumpen? Hmmm ← Ja... Hvordan trodde du man lagde tuneller og sånt?
Amalie_85 Skrevet 2. juni 2006 #18 Skrevet 2. juni 2006 Vet ikke helt om jeg har lyst å ta banan testen jeg Er som disse dildoene som skal se ut som en søt kålorm eller noe. Jeg vil ikke putte noe sånt inn der heller jeg da Kjøper heller di som ser ut som en penis jeg da
Gjest splæsj Skrevet 4. juni 2006 #19 Skrevet 4. juni 2006 En ting er sikkert: Jeg skal ikke stikke en banan opp der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå