Gå til innhold

hagemøbler - vedlikeholdsfrie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oss hagemøbler nå, og har bestemt oss for sånna vedlikeholdsfrie er lei av de gamle tremøblene...

Har funnet noen jeg synes er fine på bohus, og de finnes i to typer; sølv aluminium med naturfarget tekstil, eller grå alum. med sort tekstil.

Synes kanskje at den sølv/lyse er stiligest og "nyest", den andre har vært i noen år alt. Men kanskje er det litt upraktisk med så lys tekstil Synes jo at sånn helt mørke også er pent da... og sikekrt det mest fornuftige valgte, holder seg sikkert lengre uten at man går lei også... Men så er selvfølgelig det med sølv/naturfarge til kampanjepris; 4 stoler + bord til 2999, men det andre i grått/sort koster 3295,-

Hva vil dere si vi bør velge?

Tenker å kjøpe puter etterhvert, men siden det ikke er et must for sittekomforten, venter vi litt til konto er fylt opp igjen

http://www.bohus.no/default.asp?page=500

åpne kampanjeavisen, og se på side 2 (sølv/natur) eller side 4 (grå/sort).

Vil også spe på med et mindre bord og stablestoler etterhvert... ville dere da valgt helt like som 5punktsstolene, (enten naurfaget eller sort tekstil) eller frisket opp med en farge? (rød, rosa, gul, grønn eller blå)

(stolene finnes på side 10 i kampanjeavisen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den i grå alum med sort tekstil best jeg da, og hadde nok godt for den,selv om de andre var å tilbud. Det var jo ikke så veldig stor prisforskjell heller da, så hvis du tror du blir mest fornøyd med de mørke så ville jeg helt klart ha valgt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...