Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har en elsker.. vi treffes innimellom, og har veldig bra sex.. Jeg har selv øynene lukket mye når jeg har sex, men han møter nesten ikke blikket mitt i det hele tatt... behøver det å bety noe?
Gjest Betty Boop Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 For meg ville det betydd et fullstendig fravær av intimitet. Enormt skuffende. Men alle er vel forskjellige.
Cognizance Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 For meg ville det betydd et fullstendig fravær av intimitet. Enormt skuffende. Men alle er vel forskjellige. ← Ja de er jo "bare" elskere. Jeg har lite praksis på området, men dette med øyekontakt er noe som jeg ser for meg kan være viktig for meg. Det blir jo veldig nært. -?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 For meg ville det betydd et fullstendig fravær av intimitet. Enormt skuffende. Men alle er vel forskjellige. Enn hvis det er helt mørkt i rommet da? Vanskelig med øyekontakt da
Gjest Betty Boop Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Enn hvis det er helt mørkt i rommet da? Vanskelig med øyekontakt da ← Hm. Strømbrudd? Bruk stearin! Lommelykt? Har faktisk aldri opplevd at det har vært SÅ mørkt. Om ikke annet har det gjerne vært månen som har smilt inn på soverummet.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Hvordan vet du at han ser vekk når du selv har øyene lukket? :klø:
Krepsen Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Tja... om det betyr noe føler du vel... Jeg kan ikke tenke meg noe bedre.. en å møte blikket hans mens i har sex. Blikk kan si så mye..... Hva med å prøve å holde blikket hans.... lenge.... vise at du nyter det... med blikket ditt... Ellers er det bare å komme inn på det i en samtale for å se hvordan han reagere...
Gjest splæsj Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Jeg får klaus av å ha øyekontakt hele tiden.
Spirito Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har alltid øyenkontakt, elsker eller ikke elsker. Hvis ikke kan man likegjerne onanere.
Gjest gjest 0 Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har nesten alltid øynene lukket, min samboer også
Gjest splæsj Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har alltid øyenkontakt, elsker eller ikke elsker. Hvis ikke kan man likegjerne onanere. ← Ok.
Spirito Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 Ok. ← Ja, man kan jo selvsagt lukke øynene og sånn, men jeg gidder ikke ha sex med en som bevisst unnviker øyenkontakt. Det var det jeg mente.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 Jeg får klaus av å ha øyekontakt hele tiden. ← Enig
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #15 Skrevet 5. juni 2006 Er lite hissig på å ha øyekontakt med noen jeg bare knuller. Men unngår personen øyekontakt for enhver pris, da hadde jeg blitt såpass paff jeg hadde avslutta hele sexen. Jeg får klaus av å ha øyekontakt hele tiden. ← Det får jeg også. Blir helt noia. Altså med tanke på en elsker. Når det er noen jeg føler et sterkt kjærlighetsforhold til, så er det faktisk veldig fint.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #16 Skrevet 5. juni 2006 Når det er noen jeg føler et sterkt kjærlighetsforhold til, så er det faktisk veldig fint.← Ikke enig. Får noia av for for mye øyekontakt under sex, uansett om det er med en elsker eller med en jeg er i "sterkt" kjærlighetsforhold til.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #17 Skrevet 5. juni 2006 Ikke enig. Får noia av for for mye øyekontakt under sex, uansett om det er med en elsker eller med en jeg er i "sterkt" kjærlighetsforhold til. ← I tillegg så nyter jeg mer når jeg kan stenge ute synsinntrykk. Går mer inn i meg selv og kåtskapen og elskoven. Bare er og nyter.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #18 Skrevet 8. juni 2006 jeg synes øyekontakt er viktig,det blir så myyye bedre når man kan lese nytelsen i hverandres øyne.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #19 Skrevet 8. juni 2006 jeg klarer ikke øyekontakt hele tiden, lukker øynene, nytelsen leser vi i hverandres kropper og bevegelser. Men unngår jo ikke øyekontakt til enhver tid heller da, men "konstant nistirring" ødelegger litt.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Min ser meg i øynene hele tiden - eller, han prøver! Jeg er mer vant til å lukke øynene og syns det er litt intenst med øyekontakt, men også har jeg opplevd at å se han inn i øynene når jeg kommer gjør alt mye bedre og mer intenst... Han er fantastisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå