Gå til innhold

Elsker med øynene lukket?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en elsker.. vi treffes innimellom, og har veldig bra sex..

Jeg har selv øynene lukket mye når jeg har sex, men han møter nesten ikke blikket mitt i det hele tatt... behøver det å bety noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

For meg ville det betydd et fullstendig fravær av intimitet. Enormt skuffende. Men alle er vel forskjellige.

Skrevet
For meg ville det betydd et fullstendig fravær av intimitet. Enormt skuffende. Men alle er vel forskjellige.

Ja de er jo "bare" elskere. Jeg har lite praksis på området, men dette med øyekontakt er noe som jeg ser for meg kan være viktig for meg. Det blir jo veldig nært. -?

Gjest Gjest
Skrevet

Enn hvis det er helt mørkt i rommet da?

Vanskelig med øyekontakt da :forvirret:

Gjest Betty Boop
Skrevet
Enn hvis det er helt mørkt i rommet da?

Vanskelig med øyekontakt da  :forvirret:

Hm. Strømbrudd? Bruk stearin! :) Lommelykt? Har faktisk aldri opplevd at det har vært SÅ mørkt. Om ikke annet har det gjerne vært månen som har smilt inn på soverummet.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvordan vet du at han ser vekk når du selv har øyene lukket? :klø:

Skrevet

Tja... om det betyr noe føler du vel...

Jeg kan ikke tenke meg noe bedre.. en å møte blikket hans mens i har sex.

Blikk kan si så mye.....

Hva med å prøve å holde blikket hans.... lenge....

vise at du nyter det... med blikket ditt...

Ellers er det bare å komme inn på det i en samtale for å se hvordan han reagere...

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg får klaus av å ha øyekontakt hele tiden.

Skrevet

Jeg har alltid øyenkontakt, elsker eller ikke elsker. Hvis ikke kan man likegjerne onanere.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har nesten alltid øynene lukket, min samboer også

Gjest splæsj
Skrevet
Jeg har alltid øyenkontakt, elsker eller ikke elsker. Hvis ikke kan man likegjerne onanere.

Ok. :ler:

Skrevet
Ok.  :ler:

Ja, man kan jo selvsagt lukke øynene og sånn, men jeg gidder ikke ha sex med en som bevisst unnviker øyenkontakt. Det var det jeg mente. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Enig :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Er lite hissig på å ha øyekontakt med noen jeg bare knuller. Men unngår personen øyekontakt for enhver pris, da hadde jeg blitt såpass paff jeg hadde avslutta hele sexen.

Det får jeg også. Blir helt noia. Altså med tanke på en elsker. Når det er noen jeg føler et sterkt kjærlighetsforhold til, så er det faktisk veldig fint.

Gjest Gjest
Skrevet
Når det er noen jeg føler et sterkt kjærlighetsforhold til, så er det faktisk veldig fint.

Ikke enig. Får noia av for for mye øyekontakt under sex, uansett om det er med en elsker eller med en jeg er i "sterkt" kjærlighetsforhold til.

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke enig. Får noia av for for mye øyekontakt under sex, uansett om det er med en elsker eller med en jeg er i "sterkt" kjærlighetsforhold til.

:Nikke:

I tillegg så nyter jeg mer når jeg kan stenge ute synsinntrykk. Går mer inn i meg selv og kåtskapen og elskoven. Bare er og nyter.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg synes øyekontakt er viktig,det blir så myyye bedre når man kan lese nytelsen i hverandres øyne.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg klarer ikke øyekontakt hele tiden, lukker øynene, nytelsen leser vi i hverandres kropper og bevegelser. Men unngår jo ikke øyekontakt til enhver tid heller da, men "konstant nistirring" ødelegger litt.

Gjest Gjest
Skrevet

Min ser meg i øynene hele tiden - eller, han prøver! Jeg er mer vant til å lukke øynene og syns det er litt intenst med øyekontakt, men også har jeg opplevd at å se han inn i øynene når jeg kommer gjør alt mye bedre og mer intenst... Han er fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...