Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Etter at jeg sluttet på p-plasteret har jeg vært plaget med uren hud. Jeg bruker ikke sminke, dusjer hver dag og bruker diverse ansiktsvasker. Har du noen gode tips til hva slags produkter jeg kan prøve?

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har slitt mye med uren hud.

nå er jeg veldig fornøyd med en rens fra decleror til 170 kr på SN, cleansing gel heter den. ansiktskrem: sensai silk light fra kanebo, 500 kr.

endelig funnet noe som funker på meg, og jeg har lett lenge.

Skrevet

Clarins sin mousse, i tube, skummende :)

Vaseline Intensive sin flytende som omgjøres til skum når man pumper ut er også ok :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med special cleansing gel fra dermalogica.

Skrevet

MD formulations ansiktsvask er den eneste som har gjort noen forskjell på meg. Og jeg har prøvd mange. Men den er ganske dyr.

Gjest Gjest
Skrevet

Foaming Cleanser fra Decleor er den beste jeg noen gang har brukt. Den er skummende og renser skikkelig, men er samtidig veldig mild (mildere enn Special Cleansing Gel).

Det er viktig at du får renset grundig (selv om du ikke bruker sminke), men at det øverste hudlaget ikke blir tørt slik at huden produserer mer talg. Den koster under 200,- på Strawberrynet.

Gjest Virvel
Skrevet

Dr Hauschka. Skal mye til for å få meg til å prøve noe annet nå. :-D

Gjest Gjest
Skrevet
Dr Hauschka. Skal mye til for å få meg til å prøve noe annet nå.

Jeg syns ikke den renser godt nok, og fikk masse nupper og talgpropper da jeg bukte den. Men den kan jo fungere fint for andre likevel :)

Skrevet

Billig og veldig bra alternativ er Lactacyd hudvask. Tetter ikke porene og er mild for huden. Jeg bruker den på sommeren, da jeg har litt for tørr hud på vinteren. Jeg synes den er mildere enn SCG fra Dermalogica. Anbefales av hudleger. Bruk heller pengene på en skikkelig god fuktighetskrem :)

Skrevet

Dermalogica, M.D. eller Excuviance. Du kan jo f.eks. kjøpe et reisesett/starterkit for uren eller acne prone skin fra Dermalogica på lookfantastic. Da får du prøvd den ut en stund i det minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...