Gjest Gjest_Aurora_* Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Nå har det seg slik at kjæresten min er på fest sammen med kompisene sine avåtil, og da er jeg som regel ikke med. Så fortalte han meg i går at han hadde koset med en jente på fest Jeg reagerte på dette fordi jeg må mase meg frem til kos, og vi har vært sammen 4 år nå. (er begge i beg av 20 årene). Jeg begynte å spørre han ut om dette, men da ble han sint for at jeg maste sånn og at jeg måtte være stille (dette sier han veldig ofte). Så nå lurer jeg på, er dette utroskap eller? Siden de ikke har kysset eller hatt sex (så vidt jeg vet). Jeg ble lei meg for dette, for han er ikke typen til å flørte eller gi andre damer mer oppmerksomhet. Er det bare jeg som overreagerer?
Amalie_85 Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Nei jeg syns ikke man skal flørte med andre..... Men det er mitt synspunkt. Er forskjellig i alle forhold da. Jeg vet jo at noen kan jo ha sex med andre og slikt. Men jeg tollererer veldig lite jeg da. Siden jeg har noen forferdelige forhold bak meg.
Gjest Godjenta79 Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Jeg hadde blitt skikkelig fortvilet, sint og lei meg hvis kjæresten min hadde kosa med noen andre - hva betyr kose da? han kan jo kose med meg!
Gjest Gamle Alex Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Uansett om han flørter eller ikke, respekterer han deg ikke når han ber deg være stille. Sånn snakker man ikke til de man er glad i . Endret 2. juni 2006 av Gamle Alex
razmatazz Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Jeg lurer også på hva du mener med kosing? Uansett er det ikke akseptabelt. Det burde han skjønne. Og hvis han først har gjort det og fortalt det til deg synes jeg det bare skulle mangle at han pratet skikkelig med deg om det!
Little sister Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Jeg hadde blitt skikkelig lei meg. Synes heller ikke man skal behandle kjæresten sin på den måten.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 For meg er utroskap alt man ikke tør gjøre med et annet menneske mens partneren ser på. Hvis kjæresten din ikke kunne kost med jenta mens du så på, så vil det for meg ha vært å regne som utroskap. Sånn ca. Jeg er trøtt i dag og klarer ikke formulere det helt slik jeg vil.
Brusboks Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Dette er uakseptabelt. Er selv i ett forhold hvor min kjære har en kompiss hun er med, uten at jeg er med. Hun sier at de har et forhold som gjør at de tuller mye med ting og tang som f.eks. at hun sier at han er sexslaven hennes osv... Dette er noe jeg ikke liker, og har sakt det til henne. Håper bare hun respekterer meg nokk til at hun kan slutte med det. Trådstarter: Ikke gi deg når han ber deg være rolig. Bruk den harde tonen og si at du ikke godtar at han kan gjøre slikt. Det er etter min mening på grensen til utroskap iom. at du må mase deg til kosing, og du er sammen med han.
Mossa Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Å flørte er lov i min verden. Men fysisk kontakt, annet enn vennskapelig, er det ikke greit. Utroskap, njæ...men alikevel ikke akseptert! Men at han ber deg om ikke å snakke om det er enda mindre greit. Mangel på respekt og mangel på forståelse. Strengt tatt er dette en "skilsmissegrunn" så han burde forstå at du trenger å få klarhet i tingene (sier ikke at du skal dumpe han.. på ingen måte! Men jeg vet at det er flere som hadde vurdert det i slike tilfeller) Jeg hadde i allefall laget et sant lite helvette dersom det hadde vært sambo. Og for ikke å snakke om dersom han hadde bedt meg om å ikke nevne det
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 For en tulling. Hva skal du med en som behandler deg sånn?
Gjest Godjenta79 Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Å flørte er lov i min verden. Men fysisk kontakt, annet enn vennskapelig, er det ikke greit. ← Enig med Mossa jeg
Gilette Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 lurer veldig på hva du mener med kosing? Selv er jeg veldig flørtete av meg, så jeg godtar som regel at partneren min flørter litt også. Bare det ikke ligger noe mer bak det. Men hadde nok reagert om partneren min hadde oppført seg som det du sier din har gjort. Spesielt det at han har bedt deg om å ikke snakke om det. Det synes jeg er respektløst av ham.
Gjest Godjenta79 Skrevet 2. juni 2006 #13 Skrevet 2. juni 2006 Kose er ikke det samme som å flørte for meg iallefall. Jeg flørter masse, men koser bare med godgutten min
Gjest Gjest_Aurora_* Skrevet 2. juni 2006 #14 Skrevet 2. juni 2006 Takk for alle svar. Da ser jeg at jeg ikke overreagerer. Jeg vet ikke helt alt han har gjort, han sa bare i går når jeg lurte på om han kunne pjuske meg i håret at han hadde pjusket på en annen jente på en fest. så sporte jeg om hva annet han hadde gjort, og da sa han at "an hadde bare kost litt.."Mer fikk jeg ikke ut av han. Hvordan skal jeg reagere og hva skal jeg si til han? Har mest lyst og bare overse han og ikke snakke med han, men det funker ikke i lengden.
Gjest Varg-Menja Skrevet 2. juni 2006 #15 Skrevet 2. juni 2006 Det finnes ingen universell grense for hva som er utroskap, da dette vil variere fra forhold til forhold. Det du må tenke over er hvorvidt dette går over din grense, og dersom det gjør det bør du ta det opp med han. Finner dere ut at dere har vidt forskjellige grenser må dere inngå noen kompromisser, eller finne dere en annen partner, som dere kobler bedre med når det gjelder grenser.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #16 Skrevet 2. juni 2006 Min mann skal ikke kose med andre enn meg. Og det er uansett hva man legger i ordet kos. Kos er å gå over streken dersom man gjør det med andre enn kjæresten.
Nabodama Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 Mer enn hva han har eller ikke har gjort, og hvor den definitive grensen går, reagerer jeg på at du må "mase" of å få kos selv, og at han i tillegg blir sint når du tar opp et helt betimelig spørsmål. Det synes jeg ikke høres så veldig bra ut.... Jeg ville spurt ham om han syntes det var OK hvis du koste med gutter på tilsvarende måte, og hørt hvordan han stiller seg til det... og ta diskusjonen derifra. Men det bør times slik at dere prater om det når stemningen er god, og ikke midt i en krangel, det blir sjelden konstruktivt. ← Ja, mange har èn grense for seg selv, men en strengere grense for partneren. Eller man ser det ikke før man har prøvd å sette seg inn i situasjonen.
iselin Skrevet 2. juni 2006 #18 Skrevet 2. juni 2006 Kose skal mann gjøre hjemme. Men flørte er vel lov når man er ute!Med flørte mener jeg bli kjent med andre,danse med andre,rett og slett ha det morsomt! Jeg ville ha spurt kjæresten min hva han mente med kosing.......!!!!!!!!!? Hvorfor sier han noe,for så og ikke svare når du spør?
afr0dite Skrevet 2. juni 2006 #19 Skrevet 2. juni 2006 Drittsekk! Spark til han begynner å blø mellom beina og kast han på dynga!
SW20 Skrevet 2. juni 2006 #20 Skrevet 2. juni 2006 Hadde jeg vært sammen med ei jente som hadde "kosa" med noen andre på fest, så hadde jeg dumpa henne, punktum. Hva er vitsen med å være sammen med noen som tafser på andre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå