Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #81 Skrevet 15. desember 2002 Men det jeg vil frem til er at jeg har offte kunder som kommer inn til meg og skal ha en krem gjerne anti rynke. Hun spør hva vi har og får masse info kjenne på kremen etc. Jeg forteller henne masse fordi jeg vet hva jeg snakker om.. og så spør hun om prisen og da svarer jeg feks 459,- Og kunden rykker da bakover i full oppstandelse.. Og blir sint og mumler noe sånt som at hun går heller på Rimi.. det er dette jeg blir provosert over Slike kunder må være en ekspeditrises mareritt. Og slike kunder kan heller ikke være særlig smarte som ikke vet på forhånd at ett parfymeri ligger mange prishakk over det du får kjøpt i en vanlig dagligvarehandel. Hvilket parfymeri jobber du på Elle? Tror jammen jeg skal stikke innom deg før Jul og "debriefe" deg litt :-) Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #83 Skrevet 15. desember 2002 sender en pm til deg milla... Flott, har dere Gucci's Envy hos dere? Milla
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #84 Skrevet 15. desember 2002 Ja sukk..... Så mye uvitenhet....så lite tid.. En hel verden der ute med damer som ikke vet forskjellen på Versace og Rimmel...Hmmm
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #85 Skrevet 15. desember 2002 En hel verden der ute med damer som ikke vet forskjellen på Versace og Rimmel...Hmmm Forbausende mange jenter/damer har ikke den fjerneste anelse om hva som er kvalitetssminke, langt mindre kan de legge den riktig og ikke har de godt verktøy heller. De bruker de knøttsmå penslene som følger med i etuiet og vet ikke at de får 100% bedre resultat ved å kjøpe en skikkelig pensel med godt skaft som er stødig. Norske kvinner er vakre- men mange kan ikke kunsten å fremheve sin naturlige skjønnhet og det må vi jo forsøke å rette opp. Alle vil jo se godt ut. Milla
elle Skrevet 15. desember 2002 #86 Skrevet 15. desember 2002 hei milla vi har gucci til og med i en kjempe pen gave eske med 50 ml +body lotion og liten etd... til 399... håper ikke dette var reklame..
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #87 Skrevet 15. desember 2002 hei milla vi har gucci til og med i en kjempe pen gave eske med 50 ml +body lotion og liten etd... til 399... håper ikke dette var reklame.. Flott!!! Jeg er ute etter en 100 ml etd. Desverre så er det mange som ikke har denne duften- den som er så nydelig :-) Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #89 Skrevet 15. desember 2002 Jeg må få fatt i den i morgen dessverre, men jeg kan jo kjøpe noe annet hos deg. Siden du fører Biotherm så har du muligens Eau Vitaminèe dusjgele? Men nå reklamerer vi fælt her Milla
elle Skrevet 15. desember 2002 #90 Skrevet 15. desember 2002 ja vi har den og den er super.. Men nå må jeg løpe vi har søndags åpent...
Pink Skrevet 15. desember 2002 #91 Skrevet 15. desember 2002 Er vel ikke alle som har råd til å kjøpe sånne dyre kremer, make- up, og annet dill på parfymerier da! Trenger vel ikke se ned på dem fordet liksom... en gjør vel bare det beste en kan ut av det en har! Hva med å vise litt respekt, og fintfølelse for andre som ikke er som deg selv? Jeg elsker make- up, og alt sånt, men selv om jeg kjøper ansiktskrem, shampoo, bodylotion på Kiwi, og make- up på H&M og Bodyshop, så er ikke det dermed sagt at jeg er underlegen dere liksom, eller hvordan dere enn ser på oss, som jo da overhodet ikke har peil på hvordan man virkelig sminker seg, og tar seg ut, og som ikke kan bruke 500 kr på en krem liksom Fysjameg altså! :o Her i huset har vi altså ikke råd til slikt, vi har ei lita tulle som vi må prioritere, og som går foran alle sånne "luksusbehov", men det gjør ikke meg til et dårligere menneske for det. Jeg må bare prioritere, og muligens har jeg helt andre verdier enn det dere har. For meg fins det langt mer viktigere ting, enn kun å ta seg godt ut til envher tid, eller å ha den beste ansiktskremen på markedet (som jeg forøvrig ikke trenger, har perfekt hud ved kun å bruke billig krem jeg ) Jeg blir helt matt av å lese hvor overfladiske, og snobbete noen virkelig kan være. Greit nok at dere har penger til å kjøpe alt det stæsjet dere gjør, men ikke still dere over oss andre, og liksom rakk ned på oss, og tro dere er bedre! :-? Kanskje vi trives sånn som vi har det, vil iallfall ikke ha "hjelp" fra dere om hvordan jeg skal leve, og hva jeg skal bruke mine penger til.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #92 Skrevet 15. desember 2002 Er vel ikke alle som har råd til å kjøpe sånne dyre kremer, make- up, og annet dill på parfymerier da! Trenger vel ikke se ned på dem fordet liksom... Har aldri sagt at jeg ser ned på noen som ikke kjøper dyre kremer etc. Men man bør ikke gå inn i ett parfymeri hvis man ikke har penger å betale med, da kaster du bort tiden til både de som jobber der og andre kunder som faktisk er der for å kjøpe noe. Og når du omtaler gode sminke og hudpleieprofukter som dill så har du hvertfall ikke noe i ett parfymeri å gjøre. Bodyshop har endel gode produkter de, jeg handler også endel der bla. fra serien Africa Spa og Elderflower eyegel. Milla
Pink Skrevet 15. desember 2002 #93 Skrevet 15. desember 2002 Du har ikke bokstavelig sagt at du ser ned på de nei, men det ligger i hele holdningen din, som kan oppfattes som veldig nedlatende, så du trenger liksom ikke si det. Du skriver som om det du gjør, er det eneste rette. Mulig jeg tolker ting feil, men det er iallfall slik jeg oppfatter mye av det du har skrevet. Skrev dill fordi jeg ikke gadd å skrive så mye mer, er vel ikke dermed sagt at jeg ikke passer inn i parfymeri for det vel? :o Hva vet vel du om meg?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #94 Skrevet 15. desember 2002 Skrev dill fordi jeg ikke gadd å skrive så mye mer, er vel ikke dermed sagt at jeg ikke passer inn i parfymeri for det vel? :o Hva vet vel du om meg? Hvis du ikke har penger til det hva gjør du på ett parfymeri da? Skjønner ikke helt hva det skal være utenom å fiske til seg gratisprøver. De som kaller varer av god kvalitet for "dill" har allerede en veldig forutintatt holdning og ikke av det positive slaget. Har du ikke råd så selvfølgelig er det helt greitt, ingen som ser ned på deg av den grunn. Skulle da bare mangle. De jeg retter skyts mot er de som tjener bra nok men som klager over dårlig sminke og får bakoversveis hvis noe koster over 50- lappen. Milla
Pink Skrevet 15. desember 2002 #95 Skrevet 15. desember 2002 Fiske til seg gratisprøver? Nei, det er ikke grunnen til at jeg er på parfymeri for å si det sånn... men ikke noe galt med gratisprøver heller da, kjekt om man vil teste ut nye ting, før man evnt kjøper det. Jeg reiser på parfymeri ofte for å sjekke priser, forhøre meg om nye produkter jeg har hørt om, teste, osv... kanskje jeg har noen kroner ekstra, og har lyst til å kjøpe meg et produkt, men at prisen er høyere enn jeg trodde den var, og dermed ikke hadde råd til den likevel. Parfymeri er vel ikke kun forbeholdt de med nok penger i lommeboka. Kanskje jeg mistolker ting, jeg reagerte bare på den nedlatende tonen i noen innlegg, og ville bare kommentere det! :-?
Gjest Tristessa Skrevet 15. desember 2002 #96 Skrevet 15. desember 2002 Hehe Milla, Gucci Envy er deilig det! Men vanskelig å få tak på gitt.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #97 Skrevet 15. desember 2002 Gucci Envy er deilig det! Men vanskelig å få tak på gitt. Jeg sørger alltid for få med meg en slik når jeg er på reise. Er jeg heldig får jeg fatt i en 200. ml på enten Charles de Gaulle eller Kastrup. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #98 Skrevet 15. desember 2002 Tristessa: Dersom du ikke får tak i Gucci'en kan du alltids bestille den her
elle Skrevet 15. desember 2002 #99 Skrevet 15. desember 2002 Jeg tror du har misforstått meg Pink, jeg ser ikke ned på de som ikke prioriterer og handle hos meg, men jeg blir sinnsykt provosert a over de som bruker min tid til å klage på prisene.. Dagelig får jeg kjeft for dette, og jeg mener at alle og enhver bør vite at kremer, for å ta et eksempel koster mer i Parfymeri enn på supern! At noen kjøper produktene sine der eller hvor som helst er for meg likegyldig..... At du prioriterer barn har jeg full respekt og forståelse for, men det er sånne som deg som jeg får "kjeft" av på jobb. Og dette var ikke ment som kritikk av deg som person.
Gjest Hilde Skrevet 15. desember 2002 #100 Skrevet 15. desember 2002 Alle som har med kunder å gjøre må regne med å få litt kjeft iblant - gjett om jeg vet det etter 12 år i bank... Jeg har fått skylden for både høye renter, gebyrer, oppussing av banklokaler og mye, mye mer... Det må man tåle for å være i kundeposisjon. Jeg for min del kjøper det meste av kosmetikk, parfyme og hudpleie når jeg er ute og reiser, selvom jeg synes det har blitt litt rimeligere på parfymeriene her til lands også etterhvert. Men hudkrem til 500 kroner tror jeg ærlig talt ikke det er så mange som bruker - jeg kjøper ihvertfall glimrende produkter til langt lavere priser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå