Gå til innhold

WC-duft

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har enda ikke funnet en wc-duft som jeg er fornøyd med. Hvilke bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Vasker badet en gang i uken og det holder i massevis. Alle lukter og dingser og såkalte luftfriskere lukter :kvalm:

Vi har en fyrstikkeske liggende i tilfelle helr ekstreme tilfeller, utover det overøses vi nok av lukter fra hårsprayer, deoer, såper etc.

Skrevet
Har enda ikke funnet en wc-duft som jeg er fornøyd med. Hvilke bruker dere?

Henger meg på denne??

Hvis vi har gjester tenner jeg ofte et luktelys på badet, men kan ikke la det brenne til en hver tid....

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker en wc blokk med appelisinduft. Husker ikke hva den heter. Den gir en frisk lukt til badet. Egentlig ingen generell tilhenger av appelisinlukt, men denne er god!

Skrevet

Vi har ofte brukt One Touch med eple- eller sitronlukt, de liker vi. Men ellers holder X-it i massevis hvis det skulle være nødvendig.

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker ikke wc-duft. Liker ikke t man ikke kan se om det er spor i do-skålen etter at jeg har dratt ned... Blir nok duft av håndsåpen, samt at jeg har vindu på badet som kan åpnes.

Gjest Gjest
Skrevet

Flytende wc blokk med grapefrukt duft. Eneste jeg har funnet som jeg liker.

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker ikke. Jeg prøver å ikke forbruke mer kjemikalier enn nødvendig. Prøver å være litt miljøvennlig. Og jeg har et vindu på badeværelset som kan lukkes opp hvis det er nødvendig å lufte.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes alle sånne produkter jeg har brukt lukter "bestemor-bad" og bruker de derfor sjeldent.

Skrevet (endret)

Sånt bruker jeg ikke. Det lukter vondt og er ikke miljøvennlig. Dessuten kan man jo ikke, som gjest påpeker, se om skålen trenger en kostesveip.

Edit: skriveleif

Endret av Spirito
Gjest gjest1
Skrevet

Ingen duft jeg kan kjøpe i alle fall...

Men det hender jo jeg vasker på badet og da er grønnsåpe det vanligste.

(uten furunål...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...