Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Interessant. Man lurer på hvor billig det er mulig for et parti å gjøre seg i forsøket på å kapre stemmer, og svaret er "stadig billigere." Ellers maser jo FrP om at lisensen er for høy fordi folk ikke ser på NRK. Nå, derimot, skal lisensen altdå "reduseres" fordi folk ikke får tilgang til det de allikevel ikke ser på. Ubestridelig logisk.
punktom Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 For dere som føler dere snytt for penger så kan dere komme hjem til meg og hente noen tomflasker. Jeg tror jeg skal kunne betale en ti stykk av dere.
T.S Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 og så gjør vi det samme når alle andre streiker også! Kult..
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 og så gjør vi det samme når alle andre streiker også! Kult.. ← Det tenkte jeg også!
Gjest Bodillen Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 (endret) De er nå i hvert fall et parti som til fulle gjenspeiler sine velgeres tankegang - det skal de ha! Endret 2. juni 2006 av Bodillen
Nala Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 og så gjør vi det samme når alle andre streiker også! Kult.. ← Kan bli rent lønnsomt for oss forbrukere med streik i diverse næringer framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå