Lemona Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Hei! Min søster skal drikkes ut i morgen, og programmet for dagen er lagt. Det vi mangler er et artig måte å få henne brakt hjemmefra til første post på programmet på. Noen som har noen gode forslag til en litt annerledes start på dagen??
razmatazz Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Det er kanskje litt kort tid til å finne på noe kjempeoriginalt, men kan du kanskje låne en russebuss fra noen i nabolaget? Er jo ikke så lenge siden russetiden nå. Eller hva med å kle ut en kamerat med mørk dress, mørke solbriller og en sånn propp i øret (livvakt / men in black style) og få han til å hente henne uten å si noen ting underveis?
Susan Sto Helit Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Kan du ikke bare gjøre det enkelt, og la noen hun ikke forvener å se komme og hente henne da?
MarianneHR Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Jeg ble hentet av ei venninne. Fikk bind for øynene og samboeren min fulgte meg ut i bilen. Planen var at min venninne ikke skulle si noe som helst, bare kjøre lang omvei til stedet de andre var. Men det gikk ca 3 min før hun ikke klarte å holde seg lenger for jeg prøvde å finne ut hvem det var ved å kjenne på håret hennes og sånt
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Kjenner du noen som kjører motorsykkel da? Be en ukjent mann med hjelmen på hente henne og be henne bli med han (hun må få hjelm da...). Eller kanskje du kjenner noen som jobber som politi som kan komme og arrestere henne? (kanskje litt drøy)
Lemona Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2006 Hei! Takk for tips. Jeg endte opp med å bestille en karaoketaxi som plukker henne opp hjemme og kjører henne til forloveren. Jeg tar taxi sammen henne og filmer mens hun øver på sangen hun skal spille inn i studio senere på kvelden (det får hun selvfølgelig ikke vite) Vil tro hun synes dette blir akkurat passe småflaut sånn til å begynne med.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå