Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Kommer enda et spørsmål om voks. Skal på ferie snart og er plaget med kraftig hårvekst. Jeg tåler ikke kremer, og med barbering så varer resultatet bare en dag eller to. Og når jeg barberer meg ofte, blir det mye irritert hud og røde prikker selv om jeg alltid bruker nye blad og div gode produkter. Derfor har jeg lyst til å vokse. Men hva er best? Kjøpe voks selv eller vokse i salong? Hva vil prisforskjellen være? Og hva slags voks er best å kjøpe om man gjør det selv og hvor bør man kjøpe det?

Jeg bor i Trondheim, er det noen som vet om gode salonger? Evt. dårlige som jeg bør holde meg unna er vel også greit å vite...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har forsøkt flere ganger hjemme; også med hjelp av en venninne, men jeg syntes jeg fikk et dårlig resultat. Skulle jeg vokset igjen ville jeg gått i salong; men jeg bor i Oslo, så har dessverre ingen å anbefale deg

Skrevet
Jeg har forsøkt flere ganger hjemme; også med hjelp av en venninne, men jeg syntes jeg fikk et dårlig resultat. Skulle jeg vokset igjen ville jeg gått i salong; men jeg bor i Oslo, så har dessverre ingen å anbefale deg

Ok, takk for forslag. Bare for å stille nysgjerrigheten, var det kaldvoks eller varmvoks (ser Arkana har nevnt det i et svar i en annen lignende tråd her). Og var det en "skikkelig" voks? Regner med at noen merker kanskje er dårligere enn andre... Aner ikke, så jeg slenger ut påstander.

Gjest gjest1
Skrevet
Ok, takk for forslag. Bare for å stille nysgjerrigheten, var det kaldvoks eller varmvoks (ser Arkana har nevnt det i et svar i en annen lignende tråd her). Og var det en "skikkelig" voks? Regner med at noen merker kanskje er dårligere enn andre... Aner ikke, så jeg slenger ut påstander.

Har prøvd begge deler... Den ene ble anbefalt av en venninne som hadde brukt den og var storfornøyd, men jeg forventet i grunn glatt legger, noe jeg ikke fikk...

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har også prøvd hjemme, helt mislykket.

det er mye dyrere hos hudpleier, men jeg synes det er verdt det, for jeg føler meg så fin etterpå. :sminkedokke:

det er en ved rema 1000 på lade, heter ev...et eller annet. hun syns jeg er flink.

Skrevet

Jeg vokser helst i salong for synes resultatet blir veldig mye bedre der.

Men har voks hjemme til "akutt situasjoner", men synes ikke det fjerner hårene like godt, blir ikke like silkeglatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Dama på Klinikk Bjørgen er dyktig. Ligger i Olav Tryggvasonsgate. 550 kroner for legger og lår minus 20% studentrabatt.

Skrevet

Oi, her har det kommet mange svar. Tusen takk alle sammen. :)

Og tusen takk til siste gjest. Det hørtes rimelig ut, og med de 20% var jo ekstra hyggelig. :)

Annet teit spørsmål: Bør jeg ha på meg en spesiellt type truse om jeg skal ta bikinilinjen? Må det være en g-streng eller kan jeg ha på meg hvilken som helst truse? Ble mye spørsmål dette, men er litt usikker på dette området. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...