Arkana Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker Veet varmvoks godt. Kaldvoks er ikke bra, den tar ikke alle hårene og bare lugger.
Arkana Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Hvordan gjør man det med varmvoks, egentlig? ← Du varmer voksen i vannbad eller mikrobølgeovn og smører den på der du vil fjerne hårene. Du bruker de medfølgende tøystrimlene som du legger på og stryker glatte og river av. Legg de brukte strimlene i vann straks de er brukt, da er det enkelt å bare skylle av voksen og tørke strimlene til neste gang.
Festus Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Fås disse på parfymeriet eller kan man kjøpe dem i dagligvarebutikker også? Den voksen som varmes i hendene (strips - veet) fungerer ikke på meg... og langs bikinilinjen blir det bare kliss av dem... så der bruker jeg hårfjerningskrem... men kjekt å bruke voks på legger...
Gjest allium Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Enig med Arkana, varmvoks er best. Sånne voksstrimler er mye vondere. Jeg synes forøvrig jeg får bedre resultater ved å droppe de papirstrimlene som følger med, og heller bruke lakenlerret. Bare river opp et gammel slitt laken eller dynetrekk. Har ikke sett varmvoks i dagligvarebutikk, jeg pleier å kjøpe på H&M.
Vanilla Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Hvor lenge skal man la voksen/stripsene tørke før man river av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå