Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mensen om 4 dager, men for 2 dager siden begynte det å å komme usedvanlig mye utflod. Har hørt at flere "oppdager" at de er gravide på nettop megden utflod.... Noen som har opplevd dette? Og hvor mange dager før mens begynte det å bli sånn?

Nå er jeg fryktelig spent, det kan blie laaaange 4 dager......

:blunke:

Maria

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nei altså vi kan ikke svare deg på om du er gravid pga. av mengden av utflod, jeg bruker å få det de gangene rett før mensen kommer, så ikke ha så store forhåpninger her, for å skåne deg selv.....INGEN kan vite om du er gravid pga. av det du skriver... jeg er gravid selv, så det eneste du kan gjøre, er å vente noen dager, og kommer ikke mensen da, ta en test....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg kan ikke svare på om du er gravid eller ikke men jeg selv fikk mer utflod en 4-5 dager før jeg skulle ha mens, og det viste seg at jeg ER gravid. Jeg har ikke brukt å hatt mer utflod før mens så du har nok lov å håpe! Lykke til! :lol:

Skrevet

Jeg forventet selvsagt ikke et svar på om jeg var gravid eller ikke....... spørsmålet mitt var om noen her har hatt erfaring med økt utflod før forventet mens- og så har det vist seg at man faktisk er gravid..... Ikke et svar på om dere tror jeg er gravid.....

Skrevet

Ja det er vanlig med økt utflod når man er gravid. Men som alt ved en graviditet.... Dette er veldig individuelt!

Koselig for deg hvis du er så tidelig ute med å "finne" det ut!

Lykke til, la oss høre fra deg :D

Gjest Anonymous
Skrevet

heisann.

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, venter mens om noen dager, har hatt sex på de "riktige" tidspunktene, og er fryktelig nervøs på om jeg er gravid. Jeg har også fått økt utflod, før har jeg nesten ikke hatt noe, nå har jeg så mye at det vises i trusa, det har aldri skjedd før. Jeg har følelsen av at noe har skjedd med kroppen min, det stikkerlitt i magen, men sier til meg selv at det sikkert ikke er noe, det er sikkert bare det at jeg tenker mer på det nå enn før.......brystene kjenner jeg ikke noe forskjell på, men jeg har kastet opp to ganger, men det går omgangssyke her nå, så det er svært sannsynlig at det er den jeg fikk.

La meg høre hvordan det går, om du har testet etc..... SPENNENDE!!!

Venllig hilsen en prøver

Skrevet

Ja, i dag skulle altså mensen kommet..... Hadde så vidt litt slim/ blod i trusa når jeg sto opp, men så har det ikke kommet noe mer i løpet av degn. Testa negativt i ettermiddag, så jeg slår meg til ro med det. Men- har alltid presis mens, så jeg undrer meg litt.....

Leste akkurat et innelgg på babyverden. no av en jordmor som sier noe om at man kan teste negativt de første dagene hvis man har blitt gravid sent i syklusen...... Skjer det ikke noe i løpet av et par tre dager får jeg ta en ny test. Den som venter får se......

Lykke til, "gjest". Krysser fingre for deg!

Maria :D

Skrevet

I dag kom mensen. Blæh! :evil:

Men, bedre lykke neste gang......

Maria :blunke:

Skrevet

Huff, kjedelig Maria :(

Men som du sier selv, bedre lykke neste gang. *krysser fingrene*

Klem,

Skrevet

Ja...... det kan være! For mensen sluttet etter to dager, jeg ble kvalm som et uvær, og i dag testet jeg positivt! Og jeg har noe i magen min!!!!

:hoho: HURRA!!!!!!!

Jeg er FRYKTELIG glad........

Så nå vet dere min lille hemmelighet.

Ha en fin dag alle sammen!!!!

Maria :briller:

Skrevet

Gratulerer kjempe mye :D . Lykke til med svangerskapet.

Skrevet

Takk for koselige hilsner!

Har akkurat kommet hjem fra legen, han bekreftet det jeg allerede visste. (PUH!)

:blunke: Så nå er jeg kvalm, lykkelig og gravid......

Fin kveld til dere alle.

Maria

Skrevet

Hehe, en skikkelig solskinnshistorie som fikk frem smilet mitt.

Lykke til!

Skrevet

:lol: GRATULERER SÅ MASSE!!! :lol:

Ønsker deg all mulig lykke fremover!!!

klem

magnhild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...