Gjest LA STÅ-tidligere bruker Skrevet 6. juni 2006 #241 Del Skrevet 6. juni 2006 Denne tråden er et godt eksempel på hvor sjukt miljø det er her på kvinneguiden. Fy faen for en gjeng sjakaler!? Det verste er dem som klemzer og kozer etter å ha fått opplyst at det er en fast bruker, og ikke en gjest som skriver. ← Det er faktisk en god del av de som har "klemzet og koset" eller ”forsvart” som jeg ville ha kalt det, som ikke har skrevet et eneste innlegg der, før TS. sto fram som fast bruker.(innlegg 183) Hverken Embla s, Miloine eller Mysan har sagt noe i denne tråden før TS. stod fram som fast bruker. De valgte klokelig å holde seg unna da de mest sannsynelig så at det meste var sagt fra før. Towelie, Aline,Chrizzy,Marlena, har hele tiden sagt det de sier nå, også før TS. stod fram som fast bruker.(og det er flere) Mange av de faste brukerne som var spydige her, de har holdt kjeft etter at TS. sto fram som fast bruker. Det var faktisk utrolig mange gjester også, som svarte nedlatende til TS. som da var gjest. Tviler på at LL ble mobbet vekk pga. denne tråden, men merket hvor drittsekk enkelte av ”vennebrukerne” kunne være så fort hun var en annonym gjest. Hun tok penget allerede etter 3-5 svar, svarte ydmykende tilbake, men ble pepra ned av de samme brukerne side opp og side ned, der det gikk ut over henne, datteren, moren, og ikke minst mannen. Det kunne til tider virke ut som på enkelte som svarte konkurerte om å slenge mest mulig shiiiiit. Nå er konfirmasjonen over og brukeren har slettet seg etter x-antall år her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 6. juni 2006 #242 Del Skrevet 6. juni 2006 Til gjest over; jeg var innom tråden da den var 2 sider lang. Gjorde meg opp min mening, men fant rett og slett ikke noen mening i å poste siden det meste var sagt til de grader, i tillegg til at TS virket oppriktig lei seg og betuttet over det hele. Det er lett å sitte utenfor og tenke hva som er det "riktige". Men jeg kan f.eks skjønne at det kunne bli sånn at hun ble overrumplet og sa ja til moren for så å måtte ringe opp og trekke det tilbake. Det er selvfølgelig ikke bra, men slikt kan skje den beste, og vi gjør vel alle dumme, dumme ting iblant, tråkker på tær (bevisst eller ubevisst) og innimellom havner vi vel alle der at uansett hva vi gjør så blir det feil. Sånn følte jeg at TS hadde det. Derfor svarte jeg ikke. På generelt grunnlag syns jeg (som jeg også har svart Mysan) at en utvekslingsstud. skal inkluderes og prioriteres. Men å kalle TS empatiløs osv blir helt sprøtt. (hvorfor hadde hun brydd seg hvis hun var kald, kynisk og empatiløs?) Jeg syns imidlertid det er greit å diskutere dette (hvor langt skal man strekke seg for en utvekslingsstudent) på generelt grunnlag. Men å tro man vet noe om TS ut i fra dette ene dillemaet blir for dumt. Uansett om det er LL eller noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #243 Del Skrevet 6. juni 2006 OK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 6. juni 2006 #244 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvor mange innlegg handler egentlig om at TS er empatiløs osv? jeg har ikke lest hvert eneste svar - men som jeg ser det har det kommet frem meninger her, som ved alle andre debatter. Forstår ikke hvorfor dere mener hun har fått mer pepper her, enn noen annen tidligere har fått ved lignende innlegg - OG innlegg som har en helt annen type problemstilling. Om noen gidder - hvor er det det er står såå jævlig mye dritt her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #245 Del Skrevet 6. juni 2006 Om noen gidder - hvor er det det er står såå jævlig mye dritt her? ← Den verste dritten er nok moderert bort, serru.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 6. juni 2006 #246 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har tro på at vi klarer å legge dette bak oss og lage en fin dag for jenta vår. Akkurat nå er jeg såret over noen av kommentarene her inne, men har jeg bedt om meninger, får jeg tåle det. ← Dette skrev trådstarter på side to (2), men enda raste debatten i mange sider med innlegg fra folk som absolutt skulle fortelle henne hva de syntes enda hun hadde tatt poenget og vel så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2006 #247 Del Skrevet 6. juni 2006 Dette skrev trådstarter på side to (2), men enda raste debatten i mange sider med innlegg fra folk som absolutt skulle fortelle henne hva de syntes enda hun hadde tatt poenget og vel så det. ← Så bare fordi trådstarter har bestemt seg/funnet en løsning skal man ikke få lov til å fortsette en debatt? Nå tenker jeg ikke denne tråden men generelt for hele forumet. Det er tydeligvis mange som har hatt en mening om saken, og da synes jeg alle skal få lov å si hva de mener, så kan jo trådstarter selv velge om hun vil delta i diskusjonen videre eller ikke. Det er flere diskusjoner jeg har trukket meg ut av når jeg har fått svar på det jeg lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 6. juni 2006 #248 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Så bare fordi trådstarter har bestemt seg/funnet en løsning skal man ikke få lov til å fortsette en debatt? Nå tenker jeg ikke denne tråden men generelt for hele forumet. ← Nei, det er ikke det jeg sier. Men det er lov til å tenke over om man virkelig gir et bidrag til debatten med det innlegget man skriver, eller om det meste faktisk er sagt fra før. Endret: legge til litt på siste setning for å få en bedre setning Endret 6. juni 2006 av BagLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. juni 2006 #249 Del Skrevet 6. juni 2006 Så bare fordi trådstarter har bestemt seg/funnet en løsning skal man ikke få lov til å fortsette en debatt? Nå tenker jeg ikke denne tråden men generelt for hele forumet. Det er tydeligvis mange som har hatt en mening om saken, og da synes jeg alle skal få lov å si hva de mener, så kan jo trådstarter selv velge om hun vil delta i diskusjonen videre eller ikke. Det er flere diskusjoner jeg har trukket meg ut av når jeg har fått svar på det jeg lurte på. ← Tja, selv om mange har en mening så går det jo an å la være å si det samme som ørten innleggere allerede har sagt. Særlig når det var såpass mange krasse kommentarer tidlig i tråden (min blant annet, ja da). Trådstarter sa jo tidlig at hun tok poenget, og at hun var lei seg for at det ble sånn. At hun var lei for det sa hun faktisk allerede i det første innlegget. Jeg synes denne tråden tok helt av, og det burde ærlig talt ikke være nødvendig med såå mye stygg munnbruk, selv om ts tydeligvis trigget et eller annet hos de fleste som svarte. Slemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2006 #250 Del Skrevet 6. juni 2006 Tråden er ryddet. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #251 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er svært synd hvis Louis Lane ble mobbet bort fra KG. Håper dere alle tenker dere grundig om før dere sier noe tankeløst stygt til noen, enten det er en gjest eller en fast registrert bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #252 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er svært synd hvis Louis Lane ble mobbet bort fra KG. Håper dere alle tenker dere grundig om før dere sier noe tankeløst stygt til noen, enten det er en gjest eller en fast registrert bruker. ← Enig. Diskuter gjerne saken opp og ned og i mente, men å sværte en TS. på denne måten etter at hun har sagt at "ja, jeg har tatt poenget deres" er lite voksent. Fortsett gjerne tråden etter at TS har gitt seg, men da bør ikke TS dras inn som en huggestabbe. Dette gjelder andre tråder også! Jeg må si jeg har mindre respekt for en del brukere nå enn det jeg hadde før (som jeg tidligere har sett på som fornuftige) Det sitter et menneske med følelser bak vært eneste innleg her - tenk på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #253 Del Skrevet 6. juni 2006 Ærlig talt. Dette er internett. Ber man om synspunkter på private forhold, så får man tåle at ikke elle er enige. Man må også tåle at flere ønsker å si sin mening, selv om det samme er blitt sagt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2006 #254 Del Skrevet 6. juni 2006 Tja, selv om mange har en mening så går det jo an å la være å si det samme som ørten innleggere allerede har sagt. Særlig når det var såpass mange krasse kommentarer tidlig i tråden (min blant annet, ja da). Trådstarter sa jo tidlig at hun tok poenget, og at hun var lei seg for at det ble sånn. At hun var lei for det sa hun faktisk allerede i det første innlegget. Jeg synes denne tråden tok helt av, og det burde ærlig talt ikke være nødvendig med såå mye stygg munnbruk, selv om ts tydeligvis trigget et eller annet hos de fleste som svarte. Slemt! ← Nå skal det sies at jeg ikke har lest alle innleggene heller... Gav meg da jeg hadde hørt "nok" og syntes det begynte å skli ut og bare bli gjentakelser... Så jeg må vel bare si meg enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #255 Del Skrevet 6. juni 2006 Ærlig talt. Dette er internett. Ber man om synspunkter på private forhold, så får man tåle at ikke elle er enige. Man må også tåle at flere ønsker å si sin mening, selv om det samme er blitt sagt før. ← Men herlighet a! Selvom dette er INTERNETT, betyr det ikke at vi skal trakasere og mobbe for det vel! Hvor i herrens navn har du det fra? Si en menig er OK, diskutere er OK, men hvorfor i huleste skal man slenge dritt side opp og side ned om det samme gnåle hele tiden? Dette skrev jeg over her som gjest: Diskuter gjerne saken opp og ned og i mente, men å sværte en TS. på denne måten etter at hun har sagt at "ja, jeg har tatt poenget deres" er lite voksent. Fortsett gjerne tråden etter at TS har gitt seg, men da bør ikke TS dras inn som en huggestabbe. Dette gjelder andre tråder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #256 Del Skrevet 7. juni 2006 Synes ikke alle det er nok nå? Er dere ikke lei av å krangle om samme tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 7. juni 2006 #257 Del Skrevet 7. juni 2006 Synes ikke alle det er nok nå? Er dere ikke lei av å krangle om samme tema? ← Hvorfor dytter du opp tråden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #258 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor dytter du opp tråden da? icon_confused.gif tenkte da vel ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 9. juni 2006 #259 Del Skrevet 9. juni 2006 Fy faen.. nå har jeg lest hele tråden. Er det mulig å være så frekk og nesevis som du er i denne tråden Piper? Jeg mener. Du pleier da ikke å synke så dypt ned ellers? Her gikk du og mange andre over streken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #260 Del Skrevet 10. juni 2006 Rent prinsippielt tenker jeg: - hvis min inngiftede tante hadde sin far boende hos seg i en periode (han er enkemann) - hvis min svigerinne hadde sin far boende hos seg i en periode (han er enkemann) - hvis min manns sønn fra første ekteskap hadde sin svigerfar boende hos seg i en periode (han er skilt) - hvis mine foreldre hadde en venn boende hos seg i en periode Alle sammen personer jeg ikke hadde et forhold til - så ville jeg invitert dem. Ikke fordi jeg ville det eller fordi konfirmanten eller bursdagsbarnet eller jubilanten eller.....ville det, men fordi i mitt hode ville det være det rette å gjøre. Mange ganger er dette ting som betyr mindre for oss som inviterer, men som betyr mer enn vi aner for de som blir invitert. Jeg er selv innflytter til ei lita bugd og føler meg lite inkludert i den omkretsen jeg ferdes i. Husker en gang vi skulle ha selskap. Vi hadde kjøpt in masse dyr mat og vin, det var faktisk i forbindelse med min manns bursdag. En venninne av meg ringte og lurte på om en annen venninne av henne kunne bi med - hun er også innflytter, og mannen hennes var borte den helgen. Jeg forklarte situasjonen, ble lite mat og jeg hadde allerede sagt ja til en ekstra. Venninnen min forstod. Så tok det fem minutter før jeg skjønte hva jeg drev på med. Jeg ringte sporenstreks tilbake og beklaget; selvsagt skal hun få komme, det er jo det det handler om - å inkludere. Ja, det ble litt lite mat (jeg spiste faktisk lite slik at gjestene kunne få mer), det ble rikelig med vin, vi satt tett og godt sammen og gjesten ble et fint tillegg til de andre. Siden har denne jenta vært inkluderende overfor meg, ble invitert i middagsselskap som femte hjul på vogna en gang jeg var alene. Det betydde sikkert ikke så mye for de andre gjestene at jeg var der - men det betydde utrolig mye for meg. Hilsen inkluderende gjest (som av og til må jobbe for å være det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå