Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tenkte vi kunne trenge en god-natt-tråd her inne, så jeg starter en her og nå. Natta folkens, jeg må køye.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 ja, ja så var det natta igjen da. Skal ikke sove med en gang,men skal gå av maskinen og se en film før jeg køyer. Natta alle sammen, og god natt videre til natteranglerne også!
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 På tide å logge av for kvelden. Natta alle sammen - det er enda TO fridager (for de fleste i hvert fall)!!
Ginen Skrevet 3. juni 2006 #15 Skrevet 3. juni 2006 Var på fest, men var ikke i humør i kveld. Ser frem til å køye nå, skal sove som et lite barn! Sambo sier forresten at jeg faktisk sover som et lite barn, jeg har ofte armene på hver side av hodet noen ganger når jeg ligger på ryggen og sover... Sukk... Trøtt nå ja. God natt!
Gjest King James Skrevet 5. juni 2006 #16 Skrevet 5. juni 2006 nå må jeg legge meg...Skal tidelig opp i morgen....
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #19 Skrevet 5. juni 2006 Ja, tror jeg logger av og legger meg- Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå