Gå til innhold

hvordan lukter denne parfymen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

er den søt? ikke søt? vondt? god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er søt og veldig god, men samtidig litt ordinær. Og synes den var litt dyr til å være så ordinær.....

Gjest Gjest
Skrevet

Synes den er litt "damete". Sånn som dameparfymer var før...

Skrevet

Veldig godt, og man husker personen som hadde den på. Litt overklasse-lukt. Har lyst på den, men den lukter ikke godt på min hud. Sånn :grine: er det.

Gjest Gjest
Skrevet

Den har jeg, jeg :hjerte: den!

Den lukter ganske søtt, men ikke babysøtt heller. :)

Løp og kjøp sier nå jeg.

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

okii=) har lyst å prøve den, må ha ny parfyme så.. lyst på noe litt søtt for har hatt mer de veldig friske sitrus aktige for en stund siden å blir så leeeii det.. å vil ha en som LUKTER.. :) så bare d var favoritt parfymen til hun Lauren i det laguna beach greiene hehe.. så ikke så rart hvis den er litt dyr da.. baah.. ;)

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

forresten.. ca hvor mye koster den her i norge?? (hvis den selges her da.. regner med det...)

Skrevet
er den søt? ikke søt? vondt? god?

Lukter litt som et eller annet godteri!

Skrevet

Da jeg var ute etter en parfyme med litt jordbær lukt...fant jeg fram til denne parfymen. Var ikke sånn søt-ekkel jordbær lukt, men veldig god. Syns den var litt dyr på det stede jeg var å så (over 500kr), så jeg kjøpte den ikke:)

Skrevet

Lukter kjempegodt og søtt på meg vertfall! Og så er flasken så fin å ha på badet....sånn litt gammeldags.

Skrevet

Den lukter helt nydelig. ;D Den er absolutt verdt de 500kr den koster.

Skrevet
forresten.. ca hvor mye koster den her i norge?? (hvis den selges her da.. regner med det...)

Tror det var mellom 5 og 600 kroner der jeg var. Husker ikke størrelsen men ihvertfall 50 ml mest sannsynlig 100 ml.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte den litt mindre flasken til 300 kroner. Synes den lukter skjønt, og kjæresten min elsker den ;)

Skrevet
Jeg kjøpte den litt mindre flasken til 300 kroner. Synes den lukter skjønt, og kjæresten min elsker den ;)

Hvis den finnes i mindre da har jeg lyst på den!

Hvor kjøpte du denne?

Gjest gjesta
Skrevet

Synes den lukter godt og litt elegant!

Skrevet

Den har en rund og god, litt søtlig duft. Lekker! :-D

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis den finnes i mindre da har jeg lyst på den!

Hvor kjøpte du denne?

Jeg kjøpte den på estetiqe (eller hvordan det nå skrives...)

Gjest gjest1
Skrevet

På meg ble den kvalmende søt. Og den luktet altfor intenst, selv om jeg sprayet i luften..

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

åå...jeg vil ha denne!! hvis den er god på meg da.. det skal man jo ikke garantere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...