Gjest lumina Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Om rundt ett år skal vi bli prøvere.. Gleder oss mye, og skal passe på å bruke dette året på å være bare oss to og kjærester.. I mellomtiden skal leilighetskjøp og fast jobb til meg på plass, men begge deler vil nok gå temmelig greit i løpet av høsten.. Nyforlovet og lykkelig her.. Vi skal ikke gifte oss på noen år, da.. men velger å "bekrefte forholdet" ved å forlove oss (vil ikke ha en diskusjon om dette, altså.. jeg mener det er opp til den enkelte å bestemme) Jeg har sluttet på pillen for noen mnd siden og temper med babycomp, har stabile sykluser så langt, og regner med jeg vil være enda bedre kjent med de når tiden kommer.. Må bare fortelle til noen, vi ska nemlig holde det hemmelig til det eventuelt blir klaff.... forhåpentligvis er jeg snart gravid på denne tiden neste år
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Grattis med ny dagbok og lykke til med prøvingen! Hvor gammel er du og mannen?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Gikk litt fort i svingene her...Ser nå at dere skal vente 1 år før dere prøver. Dere får ha en fin tid som kjærester fram til da iallefall! :-D
Gjest lumina Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 helt i orden.. vi vil være 23 begge to når prøvingen starter
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Dere har en spennende tid foran dere da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå