Gjest gjest 0 Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Jeg kjøpte 5 peoner (rosa) i blomsterbutikken på tirsdag. Nå har den ene sprunget ut og den lukter skikkelig eurax! (sånn krem man smører på insektstikk etc) Noen som har vært borti det?
Blueberry Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg leste overskriften din feil... Leste: Personer som lukter eurax. Men så skjønte jeg jo hva det var når jeg hadde lest teksten et par ganger... Men beklager, jeg har ingen erfaring med peoner. Eller andre blomster for den saks skyld... Men vakre er de i alle fall!!!
Gjest Chrizzy Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Jeg leste overskriften din feil... Leste: Personer som lukter eurax. Men så skjønte jeg jo hva det var når jeg hadde lest teksten et par ganger... ← Samme her Men TS, håper du får svar, æ hakke peiling
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Pulvers mamma har svart, og hun sa at de lukter helt jævlig når de springer ut, så da er det ikke bare meg
Klips Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Jeg leste overskriften din feil... Leste: Personer som lukter eurax. ← Jeg også!
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Nei, de lukter nydelig. Så det så! ← Ikke de jeg har i vasen min iallefall! Og blomstermamman var jo enig! Så det så!
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Men de i hagen min lukter godt ja. Du har fått elendige peoner av den dumme blomstermannen.
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Antagelig... Men de lukter godt når jeg lukter helt inntill blomsten, men når jeg sitter i stua kommer det sånne eurax dunster mot meg hele tiden, og jeg kjenner igjen den lukta når jeg lukter på blomsten, men det lukter bedre da på en måte....
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #13 Skrevet 2. juni 2006 Ja Ikke har myggen kommet hit enda heller.... (hmm kanskje det virker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå