Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 er så irriternde.. har lurt på en sang i over et år nå.. eller omtrent et år. fant aldri ut av det når den var populær men kom til å tenke på den igjen nå.. er typisk sånn neger rap vedeo med masse halvnakne damer.. var populær i sommer...(ifjord) så er d litt sånn indisk greie i "beaten" mer vet jeg ikke.. hvertfall ikke nå.. vet også at den er på et bilspill på playstation som da må være temmelig nytt.. eller ca et år som sagt.. noen som har PEILING?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Har spurt en kamerat i bransjen; han lurer på om du kan spesifisere litt mer om hvilket spill det er? Og om det er INDISK du mener?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 http://no.playstation.com/pdcf/index.jhtml Hvis du går på "racing" her på sjanger kanskje du ser tittelen?
Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 men har ikke peiling på tittel hmm.. ja mener sånn indisk musikk på en måte i beaten/melodien....vet ikke åssen mer jeg skal forklare det igrunn.. hmmm... tenkee tenkee....
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 men har ikke peiling på tittel hmm.. ja mener sånn indisk musikk på en måte i beaten/melodien....vet ikke åssen mer jeg skal forklare det igrunn.. hmmm... tenkee tenkee.... ← Er litt lite å gå etter... Kan du huske noen av de som var med?
Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 husker ikke spillet heller.. huff.. så dumt. kan høre med min kjære om han vet åssen spill jeg mener..
Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 mulig spillet heter need for speed underground 2? om d ikke er to forskjellige spill da.. fikk det bare på melding her..
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Det spillet er fra 2003... Snakker med en på tlf nå; hun sier hun vet hvilken du mener, også nynner hun i falsett hewr, så er ikke så lett for meg... Det er noe indisk sang først også sier en rapper "turn the base up" eller noe i den duren?
wind-up bird Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 (endret) mulig spillet heter need for speed underground 2? om d ikke er to forskjellige spill da.. fikk det bare på melding her.. ← Er det denne? Hørte kjapt gjennom noen av sangene, og denne passet vel best: http://files.ea.com/downloads/eagames/offi...edslyboogie.mp3 Det er i så fall Sly Boogie med That'z My Name Du kan høre på sangene til NFSU2 selv her: http://files.ea.com/downloads/eagames/offi...edslyboogie.mp3 (bare trykk på linkene under bildene) Endret 1. juni 2006 av aislinn
Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 tror ikke det er den aislinn.. hmmm... godt mulig frysepulver! jeg har som sagt ikke peil på navnet på sangen..hmmmss....
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Wild guesses her nå: Capone: I Neeed Speed Xizibit: LAX Chingi: I Do
Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 jeg prøver.. ! er bare ikke 100 prosent sikker på at d er d spillet heller..men trooor d.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har ikke lyd på maskinen min; så jeg har hørt gjennom noen sanger via telefonrøret... Hun skal spørre samboeren når han kommer hjem, for hun mener hun vet om både sangen og videoen. Var den VELDIG populær?
Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 njaeaiiii ikke VELDIG tror jeg for verken kjæresten min eller venninnene mine vet åssen jeg mener og kjæresten min ante ikke åssen d var i den tiden heller... men den var typisk på tv på nrk2 og sånn på rap musikk videoer.. er veldig sånn indisk den beaten igrunn. men ikke indisk rap da.. amerikansk. jeg husker nesten ikke åssen den er engang så litt vanskelig å forklare noe mer.. men vet at jeg hører at d er den hvis jeg hører den !
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 njaeaiiii ikke VELDIG tror jeg for verken kjæresten min eller venninnene mine vet åssen jeg mener og kjæresten min ante ikke åssen d var i den tiden heller... men den var typisk på tv på nrk2 og sånn på rap musikk videoer.. er veldig sånn indisk den beaten igrunn. men ikke indisk rap da.. amerikansk. jeg husker nesten ikke åssen den er engang så litt vanskelig å forklare noe mer.. men vet at jeg hører at d er den hvis jeg hører den ! ← Var det venninnen min sa også. Hun mente den ikke var sånn av de mest populære... Hun nevnte også Lean Back, men det MÅ være feil. Det er en av mine favoritter, var populær for 2 år siden og har intet indisk i seg.
Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 ok nei tror man hører md en gang at d er sånn indisk beat ting.. eller åhr.. kan være at når jeg hører den så tenker jeg NEII VAR JO IKKE AKK INDISK... kanskje noe ant. men noe spes er d med den.. jo indisk hehe.. eller no i den duren... ååå så irriterende altså! hehe..
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 ok nei tror man hører md en gang at d er sånn indisk beat ting.. eller åhr.. kan være at når jeg hører den så tenker jeg NEII VAR JO IKKE AKK INDISK... kanskje noe ant. men noe spes er d med den.. jo indisk hehe.. eller no i den duren... ååå så irriterende altså! hehe.. ← Irriterer meg jeg og! Venninnen min og jeg venter i spenning på at samboeren hennes skal komme hjem
Gjest mååvite... Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 øy jeg lurer på om det er den lean back!!! hahaha.. mener den derre beaten der..kanskje ikke indisk alikevel da? men noe sånn greier hvertfall...jeg tror kanskje d var den! men ble så usikker nååå.. kanskje jeg ikke hører d med en gang alikevel! hoho.. å siden den er på et nokså gammelt spill så kan d jo være..!hmmmmmmmmmmmmmm
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #19 Skrevet 1. juni 2006 øy jeg lurer på om det er den lean back!!! hahaha.. mener den derre beaten der..kanskje ikke indisk alikevel da? men noe sånn greier hvertfall...jeg tror kanskje d var den! men ble så usikker nååå.. kanskje jeg ikke hører d med en gang alikevel! hoho.. å siden den er på et nokså gammelt spill så kan d jo være..!hmmmmmmmmmmmmmm ← Jeg synes ikke det er mye indisk over Lean Back? :klø: Er Terror Squad som har den mener jeg å huske... Den ble spilt endel i fjor også, men var mer spilt i 2004 (da var jeg på quarten nemlig og lette overalt for å finne ut hva den het ) Er en sinnsykt bra låt
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #20 Skrevet 1. juni 2006 hehe njaei er noe med beaten der..vet ikke åssen man skal kategoriesere det igrunn..! er d ikke fat joe som har den? hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå